Gå til innhold
Hundesonen.no

Agria forsikring


Car00line

Recommended Posts

Jeg skal da forsikre hunden min, men hva er lurest å ta?

Agria Optimal Veterinærforsikring dekker per forsikringsår opptil

45 000 kroner til undersøkelse og behandling til det året hunden fyller sju år

5 000 kroner til rehabilitering

2 000 kroner til medisiner ved akutte sykdommer eller skader

minst 25 000 kroner for undersøkelse og behandling av den gamle hunden

eller

Du får erstatning med hele livsforsikrings­beløpet hvis hunden

dør

skades eller blir så syk at en veterinær mener at den må avlives

forsvinner eller blir stjålet

?

Er vel større sjanse for at hun skader seg enn at hun dør..? :whistle: (ville jeg tro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til Agria nå for å høre angående min egen forsikring. Jeg har den beste forsikringen på Agria. Dødsforsikring og helseforsikring. Jeg betaler ca 1900 i året. Har betalt nå hvert halvår. Om man så vil forsikre begge deler,noe som er lønsomt men ikke føler at man har råd så kan man faktisk dele det opp med faste trekk,endten å betale i kvartalet eller med måntlig beløp. Da er det ikke så mye det er snakk om i måneden. Det er å anbefale det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har veldig lyst å ta begge deler. Vet jo aldri liksom. Så er det typisk meg og være uheldig.

Veldig greit med oppdeling i betalingen! Men siden vi får 10% rabatt om man er reg. i NKK så skal jeg gjøre det imorgen. Hehe, følte meg nesten grisk nå, men da sparer jeg de 10% til noe annet fornuftig :)

Er jo rundt valpen min hele tiden, så den klarer nok en dag eller to til. (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kuppe tråden, men kan jeg spørre om noe?

Jeg har agria forsikring og den er betalt osv for flere måneder siden, men jeg har ikke fått noe tilbake melding.

Ikke noe sånn velkommen til agria, eller en bekreftelse på at den er betalt.

Er dette normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veterinærforsikringen er jo det du trenger! Altså en av dem som heter Maksimal eller Optimal.

lLivsforsikring er jo en tilleggsforsikring. Den er ikke dyr, tror jeg betaler 150 kr elns i året for den..

Åja, men da så. Tror jeg skal ha begge to ja, er sikrest det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Blondie har optimal (er oppdretteren som har ordnet det. .Bare betaler jeg :) ) Men mener å huske hun sa at hun hadde døsdforsikring, vetrinær forsikring for 30 000, rehablititerings forsikring for 10 000 og avls forsikring som dekker inntil 2 keisersnitt.. Jeg betaler 1300 kr i året. Men jeg får det billigere fordi hun får rabatter fordi hun er oppdretter og har gode avtaler med Agria. Blondie står jo også på oppdretteren på stamtavla fordi jeg har henne på for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...