Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt Ringtrening/Treff!


Nikki72

Recommended Posts

Jeg og Blondie kommer :) Bare et lite forbehold... Jeg lurer på om urinveisinfeskjonen hun har hatt ikke er helt borte, skal til vet med urinprøve senere i dag. Så hvis hun ikke er frisk og det regner og er vått ute, så får vi ikke kommet... Våt valpemage gjør i grunn ikke saken så mye bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie hadde ikke urinveisinfeksjon, så da kommer vi uansett :)

Lenge pleier det å være da? Jeg får bussen herfra så jeg er i Nes parken rett før fire, men hvis jeg må ta bussen hjem så må jeg ta en buss som går 17.05, og det er jo bare en time :D Men kan høre om kjæresten min har mulighet til å hente meg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie hadde ikke urinveisinfeksjon, så da kommer vi uansett :ahappy:

Lenge pleier det å være da? Jeg får bussen herfra så jeg er i Nes parken rett før fire, men hvis jeg må ta bussen hjem så må jeg ta en buss som går 17.05, og det er jo bare en time :ahappy: Men kan høre om kjæresten min har mulighet til å hente meg altså...

du vil nok rekke det :P jegpleier ikke være så mye lenger enn en time :P

jeg og Thoe kommer kanskje også hvis jeg ikke er for fylleskyk ;) neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ta med ei som ikke er her på sonen også? Ble kjent med ei jente som bor rett ved siden her på hundetreninga i går.. Hun har en langhåret dachs hannhund, hun hadde litt lyst til å bli med i dag.. Er det bare for oss soniser eller kan hun være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lagt ut noen bilder. De ligger i bloggen min, og jeg er lat og ikke gidder å putte de inn her i dag.

Ble veldig begrensa med bilder denne gangen faktisk, og en haug med hunder som mangler.... Får ta av de neste gang.

www.iskonirm.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Skal lage et nytt avatar gallery. Har laget en del avatars selv, og skal lage enda flere. Alle er laget spesielt for dette forumet.

Det nye galleriet skal være et eget forum, med en del underforum for forskjellige ting, når det blir flere avatars. Vil helst at ingen poster i dette forumet, hvis dere har noen avatars, kan dere PM meg, sende e-mail, eller laste de opp på siden vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...