puddellover Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Er det noen her som har verdens beste browniesoppskrift for hånd? Det er fint hvis du har prøvd den ut :-)
PhoNuLi Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 http://www.detsoteliv.no/ sier bare jeg Har prøvd "brownies med kakao", "brownies wonderful", "brownieskaka", "browniesmuffins" og "hjerftebrownies" selv, og alle var kjempe gode
Lollipopp Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 http://www.detsoteliv.no/ sier bare jeg Har prøvd "brownies med kakao", "brownies wonderful", "brownieskaka", "browniesmuffins" og "hjerftebrownies" selv, og alle var kjempe gode Er du glad i Brownies eler?
puddellover Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 Jeg får bare opp en haug med koder! Kan du kopiere oppskriften på pm :-) ?
MariaN Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Denne lagde jeg i helga. god (fant den i et mag blad). - 200 g smør. - 2 dl sukker. - 1/2 dl honning. - 1/8 ts salt. - 1 1/2 dl hvetemel. - 4 ss kakaopulver. - 1 ts vaniljesukker. - 2 egg. Glasur: 100 g kokesjokolade, 1 dl kremfløte. Smelt smør i en kjele. Fjern fra varmen før sukker og honning vispes inn. Tilsett det tørre og sammenvisete egg. Legg bakepapir i en springform (ca 24cm i diameter.(jeg brukte en 26)) og hell røren i. Stek kaken ved 180 grader i ca 20 minutter. Løsne langs kanten mens kaken ennå er varm. Smelt sjokoladen over vannbad. TIlsett fløte og bland godt. Stryk glasuren over hele kaken.
puddellover Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 Takk! Skal se om jeg ikke må prøve den ut altså! Høres digg ut iallefall :-D
MariaN Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Utrolig lett å lage. Tok meg et kvarter, max, å lage deigen
PhoNuLi Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Er du glad i Brownies eler? haha, jaa..jeg elsker brownies Er ikke så altfor sjeldent jeg laker det når vennegjengen skal samles
MarieR Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 1. dra til butikken å kjøp sånn ferdigblanding for brownies. 2. Dra hjem, ta et egg og 1dl vann og smør og bland det før du tilsetter posens innhold. 3. Bland godt til en tykk og god masse 4. smør forma, hell oppi og sett den i ovnen. 5. Sitt på hundesonen i omtrent 30 minutter før du tar kaka ut av ovnen, avkjøler og nyter
puddellover Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 Hehe :-) Den er til konfirmasjonen min så derfor lager jeg den fra bunnen. Ellers ville jeg bare kjøpt toro pose :-P Kom meg inn på detsoteliv ved å søke på google :-) Har peila ut en brownies oppskrift!
MariaN Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Den jeg skrev ned her har en deig som er mystisk lik TORO sin brownies. hehe. Men den er mye bedre. og du får ikke den 'sprøe' skorpen på toppen. Du kan jo prøve å lage den i morgen feks? Den er jo ferdig på null komma niks
lise og bajas Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 kan noen slette denne tråden? *sikler*
WheatenMali Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Jeg har verdens beste oppskrift- direkte fra USA! *ikke dele*
puddellover Skrevet 29. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2008 Joda :-) Sende på pm ? :angel: Det gjør ingenting! Når du først har sagt det får du versågodt å dele(hvertfall med meg ) . Jeg er flink til å holde hemmeligheter! Jeg deler nemlig ikke oppskrifter ut til folk i omgangskretsen min :blush:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar