starlight Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Dere som har Sheltier, hvor mange gram med tørrfór får de per dag? Skriv også gjerne hvilket fór dere bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. April 2008 Rapporter Share Skrevet 23. April 2008 Gram? Aldri målt maten jeg De får en neve hver. Sånn at det dekker bunnen i skåla i ca. 2 lag når de er i passe hold. Saeta er litt rund etter valpene og får sånn at det dekker bunnen akkurat. Dekker det med vann og serverer sånn. Bruker RC, men har begynt å blande litt inn med V&H nå for å teste det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Vi bruker vom og hundemat, og de får ca 120-140 gram hver dag. Det kommer litt an på om det har vært en aktiv dag eller ikke Vi forer innimellom med RC og da gir vi ca en liten kaffekopp til hver med for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤renate¤ Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Nå går mine på v&h og de får ca 100gram hver pr. dag. Når de gikk på tørrfor fikk de ca en liiten neve hver pr. dag.(målte aldri foret opp i gram så jeg aner ikke hvor mye det var) Og de er smårunde men de får noe godbiter i tillegg til dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar