Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har en valpevennlig ung eller voksen hund?


mathilde&divo

Recommended Posts

Lille ulldotten her trenger å hilse på noen trivelige voksne/ vennlige unghunder, så vi blir veldig glad hvis noen har lyst til å gjøre oss en tjeneste :lol: Valpen er en eurasiergutt på 9,5 uker. Vi har bil, så vi kan møtes et sted der dere pleier å gå på tur eller trene for eksempel. Ellers så bor vi på Leinstrand, 5 minutter fra Heimdal med bil.

puppeh.gif

Og hvis noen med valp har lyst på en playdate er vi også med! Utrolig fint å leke på Øysand nå for eksempel :D Kjører gjerne på besøk også vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! :P Vil gjerne møte både Knerten og Bajas og Tinka vi! Kjempekjekt for lillegullet å bli kjent med hunder i alle aldre og størrelser.

Send en pm eller ring på når dere har lyst til å møtes eller ta imot besøk da. (92844900) Kan egentlig når som helst vi. Har fri hele dagen ut juli mest sannsynlig. Utenom fredager. Ellers så har vi stort sett mulighet i helgene og på kveldstid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo komme på tur på Rotvoll på tirdager klokken 18.30?

http://www.freewebs.com/bemiti/

Så får vi kose med/se valpen! :)

Javisst kan jeg det! :) Mange som kommer nå på tirsdag? Vi kan jo satse på å komme oss dit da. Husker at jeg har vært innom den sida der før, men innbiller meg at jeg fant ut at folk møttes i 16-tida eller noe. Halv sju passer utmerket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Til alle som sitter på nåler og venter på å treffe oss; :icon_redface:

Lillegutt har fått ryggproblemer og går på medisiner nå. Vi vet ikke hvor problemet ligger enda, men har fått beskjed om å unngå lek og herjing med andre hunder. Så vi holder oss til valpelek ei stund fremover og hilser bare ellers i bånd. Men vi håper han kommer til hektene fort og at det er en uskyldig sak. Får vite mer om ei ukes tid. Stakkars liten... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...