koda Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Hei Noen som vet om hundeskoler i Oslo,eller helst Akershus,som starter opp valpekurs på slutten av sommeren? Jeg bor like ved Ski. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Det eneste jeg vet om er Hundeferie i Hemsedal som har et ukes klikkerkurs på Hemsedal (juli). Det kan jo være at det er stadig ledige plassere og hytter. Men jeg er usikker på hvor langt ned i alder de går på hunden. Det eneste som står er at de også tillater hunder som ikke har fylt et år. Men du kan jo sjekke det hvis det passer inn for deg. EDIT: info om klikkerkurset står under "lydighet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Stovner hundeklubb starter valpekurs 26.august. http://www.stovnerhundeklubb.no/BASISKURS.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 FAnny og Thomas (klickerklok.se tror jeg...) holder vel klikkerkurs i Follo så vidt jeg vet.. Vestby, Son eller deromkring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koda Skrevet 22. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 Jeg finner ingen informasjon om valpekurs på klickerklok.se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar