Gå til innhold
Hundesonen.no

Frontpage-problemer

Marianne

Recommended Posts

Oki, nå blir jeg gal her... :whistle: Er det noen som bruker bildeprogrammet portia? Det bare krangler med meg og er teit! Jeg får ikke overført bildene over i frontpage og sånn har det vært en stund. Er det noen som har noen tips, evt hatt noe av det samme problemet?

Jeg liker portia veldig godt, når det funker da, selvfølgelig <_< Det er enkelt og brukervenlig, men nå har det vært sånn ganske lenge. Er det noen som har noen tips på andre bildeprogramer som kan funke, som er lette og bruke, og gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Oki... Nå har jeg funnet ut at det ikke er Portia men Frontpage som er problemet.. Jeg får ikke lagret noe der! Hjelp!???!

KAn du beskrive problemet litt mer? Har god kjennskap til FP, men bruker det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lagret noe som helst mer, får bare beskjed om at siden ikke kan lagres også får jeg beskjed om å lagre den et annet sted på maskinen.. Den har tulla ganske lenge, trodde det var portia men prøvde å lagre noe, som ikke har med bilder og portia å gjøre og det gikk ikke det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Sitter du og jobber på maskina og lagrer direkte ut på webhotellet? Den gangen da jeg testet ut FP fant jeg ut at den funksjonen ofte "klikka" og jeg begynte å lagre alt på maskina mi for så å laste det ut via ett FTP-program (finnes flere som er gratis på nettet). Da har jeg full kontroll over alle filene som skal ut også :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du og jobber på maskina og lagrer direkte ut på webhotellet? Den gangen da jeg testet ut FP fant jeg ut at den funksjonen ofte "klikka" og jeg begynte å lagre alt på maskina mi for så å laste det ut via ett FTP-program (finnes flere som er gratis på nettet). Da har jeg full kontroll over alle filene som skal ut også :whistle:

Oki, jeg er ikke proff på dette, jeg bare gjør sånn som jeg har lært det liksom :whistle: Men ja jeg lagrer direkte ut på nett.

Hvordan funker sånn FTP program da? og hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...