Jettapus Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Hei Lurte på om noen av dere har erfaringer med det nye Luposan hundefòret? Er det bra/dårlig? Noen som vet om potetmel er en ok ingrediens (som dette fòret inneholder) Hunden min går nå på Brit Care lam&ris og er ok fornøyd, men synes bikkja driter mye... Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettapus Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Så flott at du kan anbefale det da! Skal begynne på det veldig snart. Kan du si noe om hvordan hunden din reagerer? Hva slags hund har du? Ja hundekroken.no selger det jo også. Er veldig spent på om foret vil fungere bra på min hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Carro Skrevet 21. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2008 Jeg anbefaler Købers på det sterkeste 50% Storfekjøtt og er helt frie for kjemikalier, hormonpreparater, antibiotika, soya og fiskeproteiner. Dere kan også lese dette: http://www.hunde-sport.no/assets/Hva_er_de...lig_i_hunde.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar