Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som bruker Noni juice til hund..?

ToneS

Recommended Posts

Jeg blir litt oppgitt når folk uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Hvor har du fått den "kunnskapen" fra? Kan jo nevne at jeg har vært på Tahiti, besøkt fabrikken, og kjøpt en flaske direkte fra fabrikken. Der betalte jeg ca kr 300. Altså ikke så mye mindre enn i Norge, og noen fraktkostnader får man da regne med, eller hva?

Her er forøvrig et bilde av meg som høster Nonifrukt på Tahiti:

*klippe bort bilde*

Og Bully The Kid- Kan du være så snill og ha grunnlag for å dokuementere påstandene dine før du slenger ut slike tullete kommentarer uten hold i virkeligheten?

Aner du egentlig forskningsgrunnlaget bak Nonijuicen og dens virkning? Ikke det? Nei, det ante meg. Les litt på sidene det er linket til, du.

Men for all del: Fortsett å gi hunden din 10 kroners appelisnjuice.

Og mens du er i gang med det; kom gjerne med en vitenksapelig begrunnet kommentar om appelsinjuicens effekt kontra noni juice, som har vært brukt som helbredende plante i hundrevis av år før du kommenterer her igjen. Jeg gleder meg til å lese den. Ærlig talt.

Jeg har uttallige erfaringer- både personlig, på mine hunder og min hest som tilsier at dette VIRKER, og jeg kommer nok alltid til å bruke dette fantastiske produktet. Men hver sin smak.

Du er heldig som har vært på Tahiti.

Helt enig med deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalt dose:

51-60 kg - 120 mil per dag

EDIT: Flaska er på 946mil.

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Det er det sikkert...

Er ikke helt sikker på om det finns større flasker, men det kan jo hende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona måtte hatt 140ml pr dag, om jeg forstår doseringen pr dag. Det vil si at en flaske vil holde i nesten 7 dager for henne. I måneden betyr det 4 flasker á 400 kr = 1600 kroner i måneden.

Å fôre Mona på Vom & Hundemat (2% av kroppsvekta, hun hadde nok trengt mindre) ville kostet deg 315 kroner i måneden. Om jeg skal være helt ærlig tror jeg hun ville hatt større helse gevinst på å spise rått kjøtt. Du ville iallefall definitivt hatt en større økonomisk gevinst.

But that's just me. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...