Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som bruker Noni juice til hund..?

ToneS

Recommended Posts

Jeg blir litt oppgitt når folk uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Hvor har du fått den "kunnskapen" fra? Kan jo nevne at jeg har vært på Tahiti, besøkt fabrikken, og kjøpt en flaske direkte fra fabrikken. Der betalte jeg ca kr 300. Altså ikke så mye mindre enn i Norge, og noen fraktkostnader får man da regne med, eller hva?

Her er forøvrig et bilde av meg som høster Nonifrukt på Tahiti:

*klippe bort bilde*

Og Bully The Kid- Kan du være så snill og ha grunnlag for å dokuementere påstandene dine før du slenger ut slike tullete kommentarer uten hold i virkeligheten?

Aner du egentlig forskningsgrunnlaget bak Nonijuicen og dens virkning? Ikke det? Nei, det ante meg. Les litt på sidene det er linket til, du.

Men for all del: Fortsett å gi hunden din 10 kroners appelisnjuice.

Og mens du er i gang med det; kom gjerne med en vitenksapelig begrunnet kommentar om appelsinjuicens effekt kontra noni juice, som har vært brukt som helbredende plante i hundrevis av år før du kommenterer her igjen. Jeg gleder meg til å lese den. Ærlig talt.

Jeg har uttallige erfaringer- både personlig, på mine hunder og min hest som tilsier at dette VIRKER, og jeg kommer nok alltid til å bruke dette fantastiske produktet. Men hver sin smak.

Du er heldig som har vært på Tahiti.

Helt enig med deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalt dose:

51-60 kg - 120 mil per dag

EDIT: Flaska er på 946mil.

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Det er det sikkert...

Er ikke helt sikker på om det finns større flasker, men det kan jo hende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona måtte hatt 140ml pr dag, om jeg forstår doseringen pr dag. Det vil si at en flaske vil holde i nesten 7 dager for henne. I måneden betyr det 4 flasker á 400 kr = 1600 kroner i måneden.

Å fôre Mona på Vom & Hundemat (2% av kroppsvekta, hun hadde nok trengt mindre) ville kostet deg 315 kroner i måneden. Om jeg skal være helt ærlig tror jeg hun ville hatt større helse gevinst på å spise rått kjøtt. Du ville iallefall definitivt hatt en større økonomisk gevinst.

But that's just me. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...