Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som bruker Noni juice til hund..?


ToneS

Recommended Posts

Jeg blir litt oppgitt når folk uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Hvor har du fått den "kunnskapen" fra? Kan jo nevne at jeg har vært på Tahiti, besøkt fabrikken, og kjøpt en flaske direkte fra fabrikken. Der betalte jeg ca kr 300. Altså ikke så mye mindre enn i Norge, og noen fraktkostnader får man da regne med, eller hva?

Her er forøvrig et bilde av meg som høster Nonifrukt på Tahiti:

*klippe bort bilde*

Og Bully The Kid- Kan du være så snill og ha grunnlag for å dokuementere påstandene dine før du slenger ut slike tullete kommentarer uten hold i virkeligheten?

Aner du egentlig forskningsgrunnlaget bak Nonijuicen og dens virkning? Ikke det? Nei, det ante meg. Les litt på sidene det er linket til, du.

Men for all del: Fortsett å gi hunden din 10 kroners appelisnjuice.

Og mens du er i gang med det; kom gjerne med en vitenksapelig begrunnet kommentar om appelsinjuicens effekt kontra noni juice, som har vært brukt som helbredende plante i hundrevis av år før du kommenterer her igjen. Jeg gleder meg til å lese den. Ærlig talt.

Jeg har uttallige erfaringer- både personlig, på mine hunder og min hest som tilsier at dette VIRKER, og jeg kommer nok alltid til å bruke dette fantastiske produktet. Men hver sin smak.

Du er heldig som har vært på Tahiti.

Helt enig med deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefalt dose:

51-60 kg - 120 mil per dag

EDIT: Flaska er på 946mil.

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Det er det sikkert...

Er ikke helt sikker på om det finns større flasker, men det kan jo hende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min hund på 70kg hadde tatt knerten på den flaska på under to uker, dvs 800,- i mnd på juice. Kanskje mer lønnsomt for mindre hunder?

Mona måtte hatt 140ml pr dag, om jeg forstår doseringen pr dag. Det vil si at en flaske vil holde i nesten 7 dager for henne. I måneden betyr det 4 flasker á 400 kr = 1600 kroner i måneden.

Å fôre Mona på Vom & Hundemat (2% av kroppsvekta, hun hadde nok trengt mindre) ville kostet deg 315 kroner i måneden. Om jeg skal være helt ærlig tror jeg hun ville hatt større helse gevinst på å spise rått kjøtt. Du ville iallefall definitivt hatt en større økonomisk gevinst.

But that's just me. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...