Gå til innhold
Hundesonen.no

Irritert på home.no

Line_

Recommended Posts

Overskriften sier vel det meste... Men noen som vet om andre gratis webhoteller som kanskje ikke klikker sååå ofte som home.no?

Start.no har jeg opplevd at er sjeldnere nede enn home, så jeg gikk over til start. men der må du betale et engangsbeløp på 10 kr (over sms) for å åpne for FTP eller noe sånt.

Eneste som er dumt er at det er reklamebanner øverst, men bruker du en moo.no-adresse til siden kommer ikke dette banneret opp :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freewebs med html-konto, ikke hjemmesideeditor. Jeg bruker det, og siden er bortimot aldri nede. Det er reklamebanner da, sånn egentlig, men mine har forsvunnet (regner det har noe å gjøre med at jeg bruker .moo.no-adresse, uten at jeg har giddi å undersøkt det :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et par dager til noen uker...

Er man virkelig interessert i hjemmeside så er det ikke så ille å betale 235kr for eget domene og webhotell... (one.com)

Akkurat fått regning på ene webhotellet mitt, 1115kr... :icon_redface: å har 2 domener til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra et par dager til noen uker...

Er man virkelig interessert i hjemmeside så er det ikke så ille å betale 235kr for eget domene og webhotell... (one.com)

Akkurat fått regning på ene webhotellet mitt, 1115kr... :icon_redface: å har 2 domener til...

Hvordan fungerer det med oppsett og editorpanel på ONE? har tenkt litt på å kjøpe domene der selv,fordi prisen er så gunstig. Men litt usikker siden jeg ikke vet hvordan det vil være å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Hvordan fungerer det med oppsett og editorpanel på ONE? har tenkt litt på å kjøpe domene der selv, fordi prisen er så gunstig. Men litt usikker siden jeg ikke vet hvordan det vil være å bruke.

One tror jeg har hjemmesideprogram, men er usikker på dette. Hvis ikke finnes det programmer som er gratis evt som koster lite (om du da ikke allerede har frontpage/expression web fra microsoft). Programmer til å føre over filer finnes det gratisversjoner av også.

Selv bruker jeg Dreamweaver (koster endel) til å lage hjemmesidene i og aceFTP3free for å laste ut filene.

Jeg har skiftet leverandør for en av de sidene jeg er webansverlig for (til one.com) og det tok forbausende kort tid (innen 1,5 time etter betaling, la ut for raseklubben da siden måtte opp asap). Dette var da snakk om å flytte ett .no-domene og så kort tid for å få flyttet er virkelig bra.

Edit: fant dette inne hos one.com:

Lag en hjemmeside enkelt og hurtig med One.coms hjemmesideprogram. Etter 3 klikk har du din helt egen hjemmeside uten bruk av programmering.

Med One.coms hjemmesideprogram har du også mulighet for å redigere en eksisterende html-hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ringe eller sende mail, bare å trykk "Live Help" på siden deres så får du chatte med en eller annen gjøk som kan fortelle om tjenestene deres... Som på msn...

Har prøvd den live support noen ganger, de har aldri klart å svare på det jeg spørr om, så regner med den er der bare for å kunne svare på litt enklere ting... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ringe eller sende mail, bare å trykk "Live Help" på siden deres så får du chatte med en eller annen gjøk som kan fortelle om tjenestene deres... Som på msn...

Har prøvd den live support noen ganger, de har aldri klart å svare på det jeg spørr om, så regner med den er der bare for å kunne svare på litt enklere ting... <_<

Okei det skal jeg gjøre,takk for hjelpen iallefall. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde freewebs sin, men jeg får ikke til å laste opp filene... Noen som har freewebs som kan forklare?

Ja jeg har freewebs. Trykk editor så manage files tror jeg det het. Derfra kan du laste opp. Om du ikke får det til skal jeg gi deg en mere grundigere forklaring... Bare si ifra så skal jeg hjelpe deg. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk det til. Bare å spørre om det er mere du lurer på. Hjelper gjerne til. :icon_redface:

Takk, det skal jeg gjøre :P

Freewebs har blitt mye bedre nå, før måtte man laste opp en og en fil (eller slik som på photobucket, laste opp fler samtidig, men ikke no drag&drop), men nå er det sånn kjekk Java uploader :P Anbefales!

EDIT: Ja, reklamen forsvinner hvis man bruker moo.no domene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en HMTL - code for å fjerne reklamen, vet ikke om Moo.no er årsak,den eneste sidene som jeg ikke fikk vekk reklamen på var på gjestboken & bildegalleriet. Om du er intressert i den koden si ifra så skal jeg gi den til deg. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en HMTL - code for å fjerne reklamen, vet ikke om Moo.no er årsak,den eneste sidene som jeg ikke fikk vekk reklamen på var på gjestboken & bildegalleriet. Om du er intressert i den koden si ifra så skal jeg gi den til deg. :icon_redface:

Du kan gjerne sende den på pm til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...