Akita Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Kjøpt meg en bok i dag som eg anbefaler på det varmeste til alle som vil lære hunden sin noen triks. Er helt ifra sitt og dekk til de mer avanserte triksene. Det står vanskelighetsgrad rett ved siden av trikset, så da har du noe å gå etter og hvor stor innsats det trengs. Vil si det er en bra beskrivende bok til en førstegangs eier Akitiviteter Smart lek med hunder av Nina Roegner og Alexander Kamis Mvh Anette & Akita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Er det spesielt til de som driver med klikkertrening...? Hørtes interessant ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 3. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Er det spesielt til de som driver med klikkertrening...? Hørtes interessant ut Kan ikkje sei da. eg brukar sjøl ikkje klikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Nei, jeg bruker ikke klikker jeg heller, og derfor er det litt plagsomt å lese de bøkene som er spesialisert til klikkertrening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trps Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 så artig, - jeg logget meg inn for å anbefale dennne boka - snappet i ei bokhandlerhylle før påske. Jeg ble begeistret, - endelig. Den er ikke bare pedagogisk god,- godt skrevet og lett å bruke - men også "klok", dvs den gir deg begrunnelser som vitner om stor innsikt i hunders atferd og behov, og øker ens egen forståelse for hva en bedriver med en hund. Ikke mekanistisk, ingen "frelsesteori", og man jo alltids kan bruke klikker dertil hvis man synes så. Sjelden vare i hundebokjungelen. Noen som vet noe om bakgrunnen til forfatterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar