Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Knarvik


Marjorie

Recommended Posts

Skrevet
:D Jeg er inntressert :)

Når tenkte du da????

Kan tirsdagen eller torsdagen om kvelden, dagtid kan jegmandag,onsdag eller torsdag :P

Skrevet
Kan tirsdagen eller torsdagen om kvelden, dagtid kan jegmandag,onsdag eller torsdag :)

Jeg jobber hvar dag og er hjemme kl 1600.

Så jeg kan alle dager etter det.

Hvor tenkte du da??

Skrevet
Jeg jobber hvar dag og er hjemme kl 1600.

Så jeg kan alle dager etter det.

Hvor tenkte du da??

Regner med at du vil spise og slappe av etterpå. Har du lyst å trene lydighet og kanskje gå en tur?

For tur kan vi jo se om vi finner en plass på fjellet der hundene kan gå litt løs?

Hvor bor du i Knarvik? Da kan vi jo finne plass med passelig avstand fra de og meg(jeg bor i Oterdalen, det er ned Såta 2 veien) :rolleyes:

Skrevet
Jeg jobber hvar dag og er hjemme kl 1600.

Så jeg kan alle dager etter det.

Hvor tenkte du da??

Glemte å si at jeg kan komme på treff denne helgen hvis det passer :)

Skrevet

Hei

Vi kan godt ta en tur i helgen.

Jeg er ikke akkurat så flink å trene lydighet.

Kan vel ikke si at jeg har den lydigste hunden i verden :icon_redface:

Det blir mye voff voff voff.

Og jeg bor på Frekhaug inn med esso`en. Men har bil.

Skrevet
Hei

Vi kan godt ta en tur i helgen.

Jeg er ikke akkurat så flink å trene lydighet.

Kan vel ikke si at jeg har den lydigste hunden i verden :icon_redface:

Det blir mye voff voff voff.

Og jeg bor på Frekhaug inn med esso`en. Men har bil.

Vi kunne jo treffes ved Bikuben i Isdalstø i morgen i 12.00 tiden, og kjøre mot Mongstad til et område som heter Nesfossen(der kan hundene gå løs, der er et flott turterreng)det ligger litt forbi Kjevikdalen bossterminal.

Passer dette for deg?

forresten går hunden din fint sammen med andre hunder?

Skrevet

Hei igjen!

Siden jeg ikke har hørt noe så antar jeg at du ikke kan i morgen allikevel, du får gi et ord når det passer :rolleyes:

Skrevet

PC`en kræsjet igår :no:

Så jeg fikk ikke komt meg på nettet. (sorry)

Shira går greit isammen med andre hunder.

Det har ivertfall gått ganske greit på hundetreffene vi har vært med på.

Men av og til er det mye bjeffing. (en smule irriterende).

I uken som kommer kan jeg være med alle dager untatt tirsdag og torsdag.

Jeg kan imorgen også før kl 1500.

Hvor lang er den turen som du snakket om??

Skrevet
PC`en kræsjet igår :no:

Så jeg fikk ikke komt meg på nettet. (sorry)

Shira går greit isammen med andre hunder.

Det har ivertfall gått ganske greit på hundetreffene vi har vært med på.

Men av og til er det mye bjeffing. (en smule irriterende).

I uken som kommer kan jeg være med alle dager untatt tirsdag og torsdag.

Jeg kan imorgen også før kl 1500.

Hvor lang er den turen som du snakket om??

Kan ikke i morgen da vi får besøk av familien fra nord. Jeg kan bare tirsdag og torsdagskveldene i uken, men kan ikke du bare sende meg en meldin på mob. min hvis du kan neste uken da? Mitt nr.er 97781272 :rolleyes:

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...