Anita F Skrevet 8. November 2008 Rapporter Skrevet 8. November 2008 Husker ikke om jeg har skrevet her før, men jeg bor også i Trøndelag, ikke langt unna stjørdal
MarorA Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Enda en trønder her Bor på nardo, og får valpen vår på lørdagen som kommer *hurra*
SaraS Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Æ å e trønder! Vil gjærne vær me på tura, når Selma bli litt større
Kristiin Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Skal det aranskjeres noe treff eller?
Ingvild Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Skal det aranskjeres noe treff eller? Vi har da treff stadig vekk? Hvis du vil få i gang et treff, er det ikke verre enn å lage en tråd og foreslå sted og ca. dato/tidspunkt, og høre hvem som er interessert i å bli med... Som Christine skrev lenger opp på denne siden: Treff arrangeres ikke av seg selv.
jaroshund Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Trønder her også! Nærmere bestemt Melhus. Har nå jakt-golden valpen ( 7 mnd) Easy i hus, og så venter jeg ny border collie valp i hus på mars/april. Er aktiv i agility gruppa til Nidaros Brukshundklubb. Driver og tar instruktør utdannelse Trinn I i NKK. Er forhandler av Vom & Hundemat - så her går all fritid til hund! Weeeeee
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar