alisha Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Blir treff i Bergen torsdag 10 april klokken 11.30. Kan møtes ved den blåe steinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Indtil videre så kan jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LB_Shira Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg kan være med på Torsdagen, men ikke kl 11:30. For da er jeg på jobb (jeg slutter kl 15:00). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Hvorfor så tidlig da? Skulle gjerne vært med jeg, men på den tiden er jeg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg kan både tidligt og sent, så hvis det er kan vi altid lave 2 ture i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg har fri den dagen, derfor har jeg annledning til å dra innover, jeg drar til bergen i 10 tiden anntagelig vis, og treff 11.30, tar en time for meg å komme meg til bergen sentrum, og går lite busser, derfor vi tok ca den tiden;p de som kan, de kan bare gi en beskjed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg blir i alle fall med Satser på strålende sol! *optimist* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 3. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Hehe ja Må jo håpe på det beste;) Hadde vært deilig med litt sol. Vi kan jo se på værmeldingen dagen før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Har ikke fått hund da engang Får henge meg på neste jeg, om jeg beholder hunden da, men det tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Var kjempekos på treff. Bea har stort sett bare sovet siden vi kom hjem :angry: Håper vi kan gjenta flere treff her i sentrum, veldig kos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 10. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Var kjempe koselig på treff idag ja:D Må prøve få til flere sånne;) Her er bildene fra treffet: http://www.blogtown.se/blog.php?id=alisha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar