RSKFarsbo Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Båndtvang for katter Dette må da være en aprilspøk, eller? Men de andre stedene som det var det i nettaviser og slikt, så står det jo nå på de sidene at det var aprilspøk... Men det gjør det ikke her! Har ikke heeelt troen på dette men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karianne1601 Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Oj! Så utrolig rart... Det kan jo umulig være seriøst, men på den andre siden har de jo ikke avslørt at det er noen spøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Slik ble du lurt Aldri nysgjerrig jeg? Neiiiida.. Bare såpass at jeg måtte surre litt rundt så fant jeg til slutt en ny side om dette... Og joda... Det var en aprilspøk.. Som jeg trodde... Kan da ikke ha vært mange som gikk på den? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar