Gå til innhold
Hundesonen.no

God Cavalier kennel?


Aya

Recommended Posts

Jeg eelsker cavalier, spesielt blenheim.. Så om ca to år så regner jeg med at jeg skal ha det.. Men det skader jo ikke å starte å lete tidlig, for å finne riktgi kennel og oppdretter.. =) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanten min driver en veldig god cavalier kennel. Hun oppdretter ruby oh black and tan.

Safira Maritza heter kennelen og du kan finne linken hennes på linkesiden på hjemmesien min.

Hundene hennes har bra gemytt og hun avler i godt hjemmemiljø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.freetains.com

Hun er en kjempeflink dame og er veldig seriøs, de fleste hundene hennes har gjort det veldig bra.

Hun er den som har drevet lengst med cavalier i norge. har drevet oppdrettet i over 20 år.

hun har alle fargene.

Jeg har etpar jeg IKKE vil anbefale også, men tror ikke jeg skal skrive de her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også et par jeg ikke ville anbefalt...

men kanskje Freetain's er litt langt unna, Aya....?

Det har jo ingenting å si hvor langt unna oppdretteren er..Her er det HUNDEN det skal telle på. Folk er i andre land og tar til seg hunder fordi at akkurat DEN oppdretteren har hunder som en liker...

Nei huff ikke velg hund etter hvor nærmt den er!!! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - deres mening - jeg kunne aldri ha dratt til f-eks. Alta for å få en Kooiker - mamma og pappa hadde ikke giddi...

Da får dere bare ta konsekvensene av å ta den første og beste oppdretter da.

Dere kan være shit heldig og treffe en særiøs oppdretter i nærheten av dere, men hvis man skal ha en hund som skal passe til det DERE skal bruke den til,ha det gemyttet DERE vil ha og det utseendet så må dere LETE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dette tilfellet går det greit, nå skal jeg bruke good tid og lete lenge.. Men Cavalier er en såppas stor rase, så jeg kan jo ha flaks og finne en i nærheten.. Avstand spiller en rolle hvis du vil være aktiv fra valpen er født, og det vil gjerne jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste rundt 70 mil for å hente Zico jeg og det er jo de som reiser mye lenger enn meg også. :wink:

Mens mamma kjøpte av den som bodde nermest her, men det viste seg å ikke være så veldig lurt.. er ting jeg har fått vite om den oppdretteren i ettertid som slettes ikke er bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...