lise og bajas Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 finnes det noen her som er hjemme på dagtid og som har lyst å sosialisere hunden sin litt? Bajas er stor men veldig snill og går godt ilag med alle hunder. Vi elsker å gå tur . Noen som har lyst å bli kjent?
Bonitapia Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Heisann. Har ei border collie jente på 5 som elsker å leke med andre hunder. Har ikke vurdert å blitt med på Rotvoll?
lise og bajas Skrevet 29. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Heisann. Har ei border collie jente på 5 som elsker å leke med andre hunder. Har ikke vurdert å blitt med på Rotvoll? hei. Joda, jeg har prøvd å få til og møte opp på Rotvoll men vi har gått på kurs på tirsdager ei stund og så må det klaffe med barn og gubben (barnepass) Det er fortsatt på tirsdager?
MarieR Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Så vidt jeg vet, ja, det er fremdeles på tirsdager.
ella.sh Skrevet 6. April 2008 Rapporter Skrevet 6. April 2008 Vi har god tid på dagen onsdager og torsdager, samt i helger
lise og bajas Skrevet 7. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2008 Vi har god tid på dagen onsdager og torsdager, samt i helger Så trivelig da! Håper din lille tåler store hunder da? Min Bajas har bare godt av å sosialiseres med slike søte små. Bajas er 30 kg nå og ganske stor .
Bonitapia Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 Blir du med på treffet i morgen? Hadde vært gøy å truffet rampen din. Og jeg har ei jente her som virkelig skal få herje og springe i morgen.
lise og bajas Skrevet 7. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2008 Blir du med på treffet i morgen? Hadde vært gøy å truffet rampen din. Og jeg har ei jente her som virkelig skal få herje og springe i morgen. hvem er det du spør? jeg har veldig lyst å komme i morgen men vet ikke om jeg får det til enda. bruker det å vare lenge?
Bonitapia Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 hvem er det du spør? jeg har veldig lyst å komme i morgen men vet ikke om jeg får det til enda. bruker det å vare lenge? Møtes halv syv og er ferdige litt over halv åtte. Ps: Det var deg jeg spurte.
lise og bajas Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2008 Møtes halv syv og er ferdige litt over halv åtte. Ps: Det var deg jeg spurte. jeg har meget lyst å komme så jeg skal gjøre mitt beste.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar