Lemen Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 ... Vi kan gå tur når jeg har blitt frisk, vi, for jeg blir bare værre og værre, og jeg har ikke tenkt til å sende deg tilbake til Rikshospitalet (har du kommet hjem forresten?) Jeg kom hjem fra Riksen i dag (for nøyaktig 3 timer siden)! Og du må bli bra igjen! Ringer deg i morra jeg frøken. God bedring!
Raksha Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Så herlige bilder! Baghera ser gedigen ut. Hvor stor er han egentlig? *vil kosemose*
AnnikenK Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Flere bilder? Jeg tror det! Nemi at her best da vøttø *Ler meg fillete* Herlige hunder!
Synnikken Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 de er bare SÅÅÅÅ nydelige! tror jeg må ta noen bilder av Boris sammen med kjæresten.. (Ja, hun er drektig.. <_< )
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Så herlige bilder! Baghera ser gedigen ut. Hvor stor er han egentlig? *vil kosemose* Vet ikke hvor høy han er og slikt faktisk, men han veier da 60 kg. Vi får fikse kosemose en dag! de er bare SÅÅÅÅ nydelige! tror jeg må ta noen bilder av Boris sammen med kjæresten.. (Ja, hun er drektig.. <_< ) Hehe, eniiig. Neiii, er ho drektig? Herre, kommer til å bli de rareste valpene, da. Takk for kommentarer, folks!
turbogutten Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 haha nå lo jeg godt, kjempefine hunder og bilder
Synnikken Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Neiii, er ho drektig? Herre, kommer til å bli de rareste valpene, da. Hun har hvertfall morgenkvalme og gugge fra vulva.. <_<
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Aiaiai, kan bli spennende.
Synnikken Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Aiaiai, kan bli spennende. Nei så absolutt ikke! Håper på ett LIIITE kull da!
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2008 Ja, det skjønner jeg!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar