Gå til innhold
Hundesonen.no

Flatnesetrynesiklehundene!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar
Takk! :D

Og, seriøst? Haha, sorry at jeg ler, lurer på åssen valper det blir? :whistle: Håper bullmastiffen var tispa. :P

Jada.. hun la seg på rygg!.. <_< Eieren "visste ikke" at hun hadde løpetid.. (naboen min) så hun spurte om hun kunne låne en mops for å vise han til noen venninner.. Jada! Greit det.. jeg henter han om 10 min :D Å når jeg kom hang de.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, skummelt! Haha, teit av eieren. Vet du hvor tispa er fra forresten?

Nop, men jeg kan spørre de idag.. De skal ha playdate idag uansett.. men med meg tilstede så hun ikke legger seg på rygg igjen.. så satser jeg på null valper!

Jeg betaler ikke for noen abort sprøyte! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teah, spør, og send meg pm eller noe. Jeg blir så nysgjerrig på buller, siden det er så få oppdrettere. Jeg driter langt i hvor boxerene er fra, liksom. :whistle:

Satser på null valper, og fint at du er der i dag. Klarer ikke helt å se for meg finn-annonsen. :D

Ble ikke playdate idag når det begynte å regne i denne dustebyen.. Men lurer på om hun er ifra ett kull fra noen som bare hadde kull på tispen sin.. (mener å ha hørt noe om at moren var plaget med innbildte blablabla)

Hun er hvertfall fra her i Bergen

Pønsker på at Eieren ønsker valper.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke playdate idag når det begynte å regne i denne dustebyen.. Men lurer på om hun er ifra ett kull fra noen som bare hadde kull på tispen sin.. (mener å ha hørt noe om at moren var plaget med innbildte blablabla)

Hun er hvertfall fra her i Bergen

Pønsker på at Eieren ønsker valper.. <_<

Haha, ok, ikke lån bort mopsegutten mer! :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Der var jo verdens fineste kosekamphunder jo! :icon_confused:

Sølve savner surrogatmammaen og lekeonkelen sin. Vi må ut å gå tur en dag!

Takk for kommentarer, alle! :P

Vi kan gå tur når jeg har blitt frisk, vi, for jeg blir bare værre og værre, og jeg har ikke tenkt til å sende deg tilbake til Rikshospitalet (har du kommet hjem forresten?) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...