Gå til innhold
Hundesonen.no

Flatnesetrynesiklehundene!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Ååh, De er så vakre!

Mopsen min greide å parre seg med en bullmastiff i forrige uke.. de hang også... <_<

Takk! :D

Og, seriøst? Haha, sorry at jeg ler, lurer på åssen valper det blir? :whistle: Håper bullmastiffen var tispa. :D

Skrevet
Takk! :D

Og, seriøst? Haha, sorry at jeg ler, lurer på åssen valper det blir? :whistle: Håper bullmastiffen var tispa. :P

Jada.. hun la seg på rygg!.. <_< Eieren "visste ikke" at hun hadde løpetid.. (naboen min) så hun spurte om hun kunne låne en mops for å vise han til noen venninner.. Jada! Greit det.. jeg henter han om 10 min :D Å når jeg kom hang de.. <_<

Skrevet
Omg, skummelt! Haha, teit av eieren. Vet du hvor tispa er fra forresten?

Nop, men jeg kan spørre de idag.. De skal ha playdate idag uansett.. men med meg tilstede så hun ikke legger seg på rygg igjen.. så satser jeg på null valper!

Jeg betaler ikke for noen abort sprøyte! :whistle:

Skrevet

Teah, spør, og send meg pm eller noe. Jeg blir så nysgjerrig på buller, siden det er så få oppdrettere. Jeg driter langt i hvor boxerene er fra, liksom. :whistle:

Satser på null valper, og fint at du er der i dag. Klarer ikke helt å se for meg finn-annonsen. :D

Skrevet
Naaw, takk! Baghera elsker mynder btw! Spesielt salukier, da blir han gal, men andre er også kule.

Jeg mistenker jeg har sett han i reallifte? var dere i kristiandsand på uts. i våres med han , på søndagen?

Skrevet
Jeg mistenker jeg har sett han i reallifte? var dere i kristiandsand på uts. i våres med han , på søndagen?

Det kan hende! Husker ikke hvilken dag vi var der, da. Var den dagen bullene gikk ihvertfall. Får fikse et hundetreff en gang, så du er sikra å ha møtt han! :whistle:

Skrevet

Mannen min stillte en rottis for en bekjent den dagen iallefall... Bullene var vel inne de kanskje?..

broderen bor i skien, og må dit snart for og hente noen taranteller :whistle:

Skrevet
Mannen min stillte en rottis for en bekjent den dagen iallefall... Bullene var vel inne de kanskje?..

broderen bor i skien, og må dit snart for og hente noen taranteller :whistle:

Ja, da så du han sikkert da! Si ifra når du skal til Skien, da! :D

Skrevet
Teah, spør, og send meg pm eller noe. Jeg blir så nysgjerrig på buller, siden det er så få oppdrettere. Jeg driter langt i hvor boxerene er fra, liksom. :whistle:

Satser på null valper, og fint at du er der i dag. Klarer ikke helt å se for meg finn-annonsen. :D

Ble ikke playdate idag når det begynte å regne i denne dustebyen.. Men lurer på om hun er ifra ett kull fra noen som bare hadde kull på tispen sin.. (mener å ha hørt noe om at moren var plaget med innbildte blablabla)

Hun er hvertfall fra her i Bergen

Pønsker på at Eieren ønsker valper.. <_<

Skrevet
Ble ikke playdate idag når det begynte å regne i denne dustebyen.. Men lurer på om hun er ifra ett kull fra noen som bare hadde kull på tispen sin.. (mener å ha hørt noe om at moren var plaget med innbildte blablabla)

Hun er hvertfall fra her i Bergen

Pønsker på at Eieren ønsker valper.. <_<

Haha, ok, ikke lån bort mopsegutten mer! :sleep:

Skrevet
Haha, ok, ikke lån bort mopsegutten mer! :sleep:

Neeeei.. lover deg! hehe ;) Håper bare ikke at det blir mange valper hvis det blir noen i det hele tatt.. <_< :sleep:

Forresten.. tispen er vel rundt 3 år hvis det hjelper deg i å finne kennelen! :o

Skrevet
Neeeei.. lover deg! hehe ;) Håper bare ikke at det blir mange valper hvis det blir noen i det hele tatt.. <_< :sleep:

Forresten.. tispen er vel rundt 3 år hvis det hjelper deg i å finne kennelen! :sleep:

Næh, orker ikke å leite :o

Skrevet

Hmm.. plutselig kom jeg til å tenke på at mopsen faktisk ser ut som en blanding mellom boxer og bullmastiff i dvergformat...

(hvis man legger litt godvilje til seff) :sleep:

• 2 weeks later...
Skrevet

Flere bilder? Jeg tror det!

Baghera planlegger, adderer, subtraherer, dividerer (og andre store ord) og konser når han skal lage snøengel:

IMG_2318.jpg

IMG_2320.jpg

IMG_2321.jpg

IMG_2324-1.jpg

Når den oppgaven er ferdig kan han løøøøpe!

IMG_2331.jpg

IMG_2334.jpg

IMG_2335.jpg

Nemi at her best da vøttø

IMG_2341.jpg

Run Forrests!

IMG_2344.jpg

IMG_2345.jpg

IMG_2348.jpg

IMG_2365.jpg

IMG_2371.jpg

IMG_2372.jpg

IMG_2375.jpg

IMG_2376.jpg

"Har jeg noe rundt munnen?"

IMG_2388.jpg

Skrevet
Der var jo verdens fineste kosekamphunder jo! :icon_confused:

Sølve savner surrogatmammaen og lekeonkelen sin. Vi må ut å gå tur en dag!

Takk for kommentarer, alle! :P

Vi kan gå tur når jeg har blitt frisk, vi, for jeg blir bare værre og værre, og jeg har ikke tenkt til å sende deg tilbake til Rikshospitalet (har du kommet hjem forresten?) :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...