HippiPippi Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Jeg og Theo lurer på om det er noen som er hypp på treff 6 april? Nesparken - melløs - Alby? Alby er veldig fint *Redigerte inn en bokstav i overskriften. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Aner ikke hvor Alby er, men Nesparken er vel det mest sentralet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 25. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2008 Alby ligger helt øverst på jeløya. med masse turløyper, cafê, åpene områder, skog osv. men Nesparken passer bra for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Vi blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Vi blir nok med Nesparken passer best for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Nesparken er vel best, siden Alby er laaaaangt for de som ike bor på øya Jeg og bossi boss kommer hvis jeg ike jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2008 Vi kan jo godt bli med vi også Franklin gleder seg allerede Det passer best for oss i Nesparken da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
talemarie Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Skal se om jeg ikke kan få til å komme en tur med Lukas Finnes det er sted vi kan se bitte litt bort fra båndtvangen mon tor...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 jeg tror nok det går fint å slippe de fri i nesparken. det har hvertfall skjedd før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 Går helt fint å slippe dem, det er det mange som gjør. Jeg og venninna mi gjør jo ihvertfall alltid det. Det er jo kjedlig å måtte holde dem i bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Når på dagen? Jeg gidder ikke å stå opp sånn veldig tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 29. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Hva med kl 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Jepp det passer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Vi kommer nok vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Jeg jobber... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Ikke for å ødlegge, men i morgen starter båndtvangen.... Lurt å sjekke ut om det er lov å la hundene leke der, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 La oss ignorere Ida :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 La oss ignorere Ida :closedeyes: Nei, nå altså! Her kommer jeg og vil blande meg til alles beste og slett ikke bry meg med noe jeg ikke har noe med også blir jeg ignorert. Nærmest boikottet. *Hjelp meg da, furu* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Hvis Filip bain komme rå kjefter på oss, så sender jeg bare kamphunden min på han At jeg har Bosse i bånd hele tiden skjer ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg skal jobbe BTW :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Ifølge en som holder hundekurs i nesparken skal det ikke være båndtvang der, så det er nok ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 vi kommer ikke likevel, skal på kurs i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Ifølge en som holder hundekurs i nesparken skal det ikke være båndtvang der, så det er nok ikke noe å tenke på. Tullball, det er båndtvang i Nesparken, det er KUN ulike hundeskoler som har dispansasjon fra komunen at når de trener i parken og holder kurs at de kan ha hunden løs. For alle andre så gjelder båndtvangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Kommer du Jane? Hvem er det som kommer i det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Går helt fint å slippe dem, det er det mange som gjør. Jeg og venninna mi gjør jo ihvertfall alltid det. Det er jo kjedlig å måtte holde dem i bånd. VELDIG OT, men må bare få sagt noe : Hvorfor kan dere ikke da finne et annet sted enn Nesparken å lufte hundene deres i ? Nesparken er BYparken i Moss, med både strender og turomårder. Du aner ikke hvor DRITT LEI jeg er av å gå i den parken og møte bikkjer som er løse med eiere som har null kontroll på de, har du ikke en hund du har fullstendig kontroll på og som ikke kommer ALLTID på innkalling så ikke slipp hundene deres. Jeg har alltid bånd på mine hunder når jeg går i Nesparken og vet om flere som har måttet sluttet å gå i den parken pga alle løshundene der. Skal jeg slipper hundene mine på tur så går jeg innover Vålerskogen eller i Mossemarka/Hananskogen der jeg ikke møter folk eller andre hunder, ellers så går jeg i "Hundeparken" ved Melløs stadion som er inngjerdet. Bare forstår ikke hvorfor man skal gå i en bypark å slippe hundene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar