Gå til innhold
Hundesonen.no

Frisbee


Recommended Posts

Vi hadde en "gummifrisbee", dog-o-soar het den, vi kjøpte den på dyrebutikken men den finnes sikkert på en eller annen nettbutikk. Orker ikke google nå :) Vet canis har den, muuligens zoosupply også. Den tålte utrolig mye, og eneste grunnen til at vi ikke har den lengre var at den ble gjenglemt/mistet på en strand. Det var Busters (eneste) favorittleke, og fikk gjennomgå mye uten å bli ødelagt :) Tror vi betalte rundt 70-80 kr for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kong- frisbee! Den er genial! Kong er altså merket, samme som alle andre kong-produkter. Tror den koster ca 200kr (jeg fant min på et jorde, men har sett den i dyrebutikker med godt utvalg). Den er av gummi og den flyr uansett hvor dårlig du er til å kaste! :) Man kan også ha drakamp med den, hunden henger rimelig godt i den, men den er ikke såå god å holde i for oss tobeinte, selv om det går for kortere stunder. Men det aller beste med den er som sagt at den er idiotsikker på kasting (har dog ikke prøvd å kaste den oppned), det er komplett umulig å ikke få den til å fly, og den varer og varer. Hvis det er til Emma blir den nok alt for stor dessverre, for den er rimelig tung siden den er i gummi. Men er den til My når hun blir litt eldre, så er den helt ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gummifrisbeene til Huldra og Betty hørtes kjempe lure ut! Sånne skal jeg holde utkikk etter! Mener å ha sett den kong-greia i en nettbutikk en plass. Jeg får sette meg ned å google litt :)

Kjøpte en billig nylonfrisbee på dyrebutikken i byen igår og My elsker den! Hun lærte fort at man får godbiter for å komme tilbake med den også ;) Pappaen til My er veldig glad i å leke med frisbee han også så kanskje det kommer derifra. Ser så utrolig stilig ut når de klarer å fange dem i lufta! Det SKAL My lære seg når hun blir "stor" altså.

Malpaso's Timber of Los Suenos DNA-VP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...