Gå til innhold
Hundesonen.no

Briarden Mont De Valer VIII Anges Paul.

Fluffy

Recommended Posts

Tenkte det er på tide med en liten presentasjon av gullklumpen min Paul

Her er han nesten 7 mnd gamal. Begynner og bli STOOOR gutt nå..

AgilityPStå.jpg

Ryvarden%206%20Mars%20006.jpg

Også et bilde av han på julegate opningen i Haugesund. Tar livet med og og mor sine nerver for hvordan han skal takle alle menneskene og sånn ble for glemt.

Julegateåpning%20012.jpg

Og til slutt et bilde av klumpen fra den dagen eg hentet gull ungen.

Diverse%20039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paul er kjempe fin! Det blir spennende og se hvordan han gjør det på utstillinger fremover :blink:

Til nå har det jo vært Ok tihi..

To ganger Bir og 4 Big.

Neste utstilling blir på Orre. Har ikke så veldig store håp der siden han er fryyyyktelig høy på "rævo" nå. Men kanskje det gjevner seg ut til den tid. Håper det hvertfall.

Også takke takk for kommentarene om han. Kunne ikke vært mer enige med dere. Han er RÅ lekker såklart tihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, endelig noen som har skjønt at man skal skaffe seg SKIKKELIG hund, og ikke sånne kvasihunder :blink:

Velkommen til Sonen :blink:.

Jah ikke sant hihi..

Er hvertfall kjempe fornøyd med gullungen min! Noe "blånd" til tider. Men det er bare skjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye bilder av klumpen, disse er fra skogsturen eg hadde m Ricco på søndag.

Poserer så fint atte.

026.jpg

Om det er noen "Jaktprøve" på muse jakt tror eg Paul står m glans.

070.jpg

Synkron planlegging

063.jpg

Synkron angriping. :P

064.jpg

Og til slutt et bilde av meg og alle hundene.. Jada ser ikke ut selv, men eg er på skogstur og ikke manekeng (skrives det da? )oppvisning hehe.

086-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå er grom gutten blitt 9 mnd og tiden i valpeshow er over.

Resultatene har til nå vært 5 utstillinger med 5 * BIR og 4*BIG 4 og 1* BIG 2

Vannvittig fornøyde med de resultatene. MEN det er nå moroa virkelig begynner.

TENK om han hadde kunnet bli N UCH Det hadde vært helt DIGG.

Også må vi jo legge ve noen bilder av grom gutten da.

Orre%2013%20April%20005.jpg

Hos%20Anja%205%20April%20029.jpg

Anja%20og%20Paul%20i%20pausen%202.JPG

Hundebading%2031%20mai%20020.jpg

Hundebading%2031%20mai%20015.jpg

17Maidel2007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så klart vil jeg det, og jeg takket jo for innspillet om å ha eget teppe i sofaen til hunden, det var en god idé
    • Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...