Baby Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Så gøy! Endelig noe i umiddelbar nærhet. Da drar vi dit med Lindsay, valpen fra kullet vi hadde i fjor. Takk for at du legger ut info, jeg hadde ikke fått det med meg ellers *ammetåke og valper hjemme fyller opp dagene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Så gøy! Endelig noe i umiddelbar nærhet. Da drar vi dit med Lindsay, valpen fra kullet vi hadde i fjor. Takk for at du legger ut info, jeg hadde ikke fått det med meg ellers *ammetåke og valper hjemme fyller opp dagene* Det er jo ikke så langt til Selbu heller... Valpeshow 3. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Det er jo ikke så langt til Selbu heller... Valpeshow 3. mai Det har du rett i! Får se om det ikke kræsjer med valper som skal reise den dagen, men det skal gå bra. Hvem arrangerer? Hoinndagan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Det har du rett i! Får se om det ikke kræsjer med valper som skal reise den dagen, men det skal gå bra. Hvem arrangerer? Hoinndagan? Valpeshowet er en del av Hoinndagan til Selbu trekk og brukshundklubb, ja. Du burde jo anbefale valpekjøperen å få med seg hovedseminaret til Lars Fält: "Fra valp til unghund" samtidig som de henter valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2008 Jeg stiller lille tibbedotten for første gang på Levanger, blir spennende. Skal forøvrig på Hoinndagan og, stiller på valpeshowet der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Renate Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Når tror dere at gruppe ni må møte opp? Vi får jo ingen PM. Og det er 90 hunder som er påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Veldig vanskelig å si... Kommer ann på hvor rask dommeren er osv. Jeg går og i gruppe 9, men kommer til å være der rundt 10 likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Renate Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Ja vi er der 10 vi også. Har et stykke å dra så da er det greit å ha litt tid på seg. Lykke til alle sammen i morgen. Skal begynne å bade Ronja jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Det er jo ikke så langt til Selbu heller... Valpeshow 3. mai Valpeshowet er på søndag, 4. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Hvis denne tråden noen gang skal trekkes fram igjen, så må det jo være i dag. Håper været blir bedre, hvis ikke fryser vi ihjel alle mann! Hey, denne tråden er jo fra i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Haha! Ett år gammel tråd! (Grattis med ettårsdagen da tråden...) Men iallefall SELMA stiller i morgen! Johoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. April 2009 Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Lykke til, Sara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar