Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan er det med sommerplanene?


Vala

Recommended Posts

Har du hatt Nils før? Vedr. jakt, jeg så det på FB igår- lurte litt på det selv, men altså, etter litt snakking med Atle kom vi frem til at det nok ikke helt lå i Sofus sin "interessesjikt".. spor hadde nok derimot vært midt i blinken :)

Jaa, Hemsedal i 97 eller noe, pappa på første kurset med første hunden ;D

Fant faktisk teoriheftet og litt bilder fra det under oppussinga her i huset ;)

Ja, spor kunne sikkert vært en flott måte for han å få nesa ned på, selv om det er veldig mye kult ute i verden da :rolleyes: jeg skjønner ham i grunn litt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Det første som skjer er at den 19 drar vi til farmor og farfar som bor på landet :lol: Så drar vi vel på hytta som ligger på sørlandet i fevik, så har pappa sakt at han skal ta oss med til Spania og Frankriket og der skal vi besøke Disney land :P

Gleder meg til sommeren! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på kenneltreff i Sverige hvor jeg skal være observatør på et kurs med Åsa Löfberg og treffe maaange av de herligste aussiene som finnes :P Gleder meg veldig! Er ikke så lenge til vi drar, blir først i juli. Tre dager med baaare hund :P Litt stusselig blir det også siden Emma ikke kan være med, men det blir nok lettest sånn. Hun blir nok å kose seg på miniferie i Lofoten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til Kreta en fjorten dagers tid sånn på slutten av ferien. Skal bli koselig å treffe alle igjen. Scilos og Fibi skal til Merete på Trofast. Ellers håper jeg på telttur i Østmarka og hyttetur til Larkollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hundesommer som vanlig her... NKK Bjerke har jeg tatt ut ferie til i år og. Så blir det verdensvinner utstillinga likevel (takk til Jeanette som trengte reisefølge, slik at jeg kan unskylde pengebruken og reise dit :P ). NKKU leir (siden jeg er litt for gammel til å delta, skjønner dere sikkert hva jeg er blitt lurt til... :P) og så lydighetskurs hos Niina og Kenth Svartberg i august. Juli blir det vel noe ekstrajobbing for makkeren min, siden han skal jobbe en del for meg i august.... Så får man se økonomien om man gjør noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ferie til AMERIKA i sommer! :P

Tre uker! Herlig! :P

Skal lande i Minnesota, være der i to uker, også til San Fransisco ei uke. :P:D:P

Gleder meg sånn! Bikkja skal være hjemme å bli bortskjemt til mormor og morfar.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er planene våre langt fra bestemt enda... Men jeg VIL minst en uke på hytta på fjellet om vi får låne den. Også skal vi visst en uke på LandRover treff på Rena hørte jeg rykter om. Også har vi snakket på en uke i Danmark, men usikker på om dette blir noe av eller ikke.

Ellers blir det vel NKK Bjerke om det er fint vær. For å titte. Og muligens helg i Surnadal 2.helga i mai for å mentalteste Bridie og være på Aussietreff som Hanne (oppdretter) arrangerer.

sligthly change of plans...

aussitreff ble det ikke...

land rover treff blir det, men ikke danmark.

mulig tromsø eller kristiansand istedet.

håper fortsatt på hytta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt endringer i i planene hos meg. Trodde egentlig det skulle bli en rolig sommer, men nå ser det ut til at jeg får nok å holde på med. De første ukene skal jeg jobbe og Chili skal stilles og gå lp de to første helgene(Nes, Sandefjord og Bjerke). I juli skal jeg til Glasgow, Sølen for ukeskurs med Chili(med rekruttlaget, NBF), Sverige(Falkenberg og Halmstad) og tilslutt til Nøtterøy. I august skal jeg jobbe, og dra på kenneltreff på Sølen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så lydighetskurs hos Niina og Kenth Svartberg i august.

Åh, hvor lenge har ikke jeg prøvd å få plass på det kurset?! Jeg glemte selvsagt å gå innom sidene noen uker.. akkurat de ukene ble kurset annonsert... :P

Mine planer:

- NKK Bjerke og Drammen (NM i lydighet).

- 1 uke med venninder til Tyrkia og 1 uke til Hellas med litt familie. Jeg er egentlig ikke sånn som liker å dorske meg på en strand i syd-europa, så jeg regner med å ta noen turer i innlandet for å møte mennesker og spise på lokale resturanter der sivile spiser og oppleve noe annet enn turist-stedene der man møter rød-brente skandinavere og selgere som roper "Hei på deg!" på gebrokken norsk... :P

- Kongsberg jazzfestival, Slottsparkfestivalen og kanskje Hovefestivalen.

- Rideturer med overnattinger i skogen med hundene

- Mange båtturer på fjorden og noen overnattinger på kommersøya!

- Kanskje sykle rundt i Danmark noen dager og sove i telt.

Etter alt dette regner jeg med vi har kommet til august og jeg (og Amira) skal da flytte fra herlige Vestfold til det ukjente Finnmark (Pasvik!) for 10 mnd....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...