Heidi Skrevet 18. November 2004 Rapporter Share Skrevet 18. November 2004 Litt moro denne da! Hehe. http://dogtoyormaritalaid.com/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 18. November 2004 Rapporter Share Skrevet 18. November 2004 Ja, den var ikke så dum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 18. November 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2004 Jeg fik : You successfully identified 12 out of 14 items. You may be trusted with my dog. Hehe. Hvad blev dit resultat?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 18. November 2004 Rapporter Share Skrevet 18. November 2004 Eg fikk samme resultat som deg på begge testene!! Eg har merket av "logg meg på automatisk" men den virker ikke....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 18. November 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2004 Hmm den virker hos meg!! Noen ganger må man logge på 2 ganger inden den gjør det. Hvorfor vet jeg ikke :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. November 2004 Rapporter Share Skrevet 18. November 2004 prøv å logg inn flere ganger.. jeg ble også logget av første og andre gangen men etter det så funket det helt fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2005 Fikk 2 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2005 Test nummer 1: You successfully identified 14 out of 14 items. You may be trusted with my dog. Test nummer 2: You successfully identified 11 out of 14 items. You may be trusted with my dog. Hehe! Morsont :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 2. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2005 Fikk to feil på test 3 òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 2. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2005 hmmm 11 av 14..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helen&Lillegutt Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 heisann jaja 13 av 14 klem Helen &Lillegutt http://kine.se/lillegutt/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar