Torunn1 Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Nå sitter jeg hjemme med 2 syke barn og kjeder vettet av meg! Regner gjør det og! Dette blir en lang dag...
lise og bajas Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Nå sitter jeg hjemme med 2 syke barn og kjeder vettet av meg! Regner gjør det og! Dette blir en lang dag... håper du har disney channel... Håper ikke barna er så veldig syke da. Jeg for min del får gjort endel husarbeid når barna er syke,for da er det kunn barne tv og spill på data,n som gjelder. (nå henger jo jeg på data,n og får ikke gjort mye ....hehe
Line_ Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Er syk og kjeder meg selv jeg, og mammaen min også sikkert For hun er hos meg... Snille mammen min!
Torunn1 Skrevet 12. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Vi har heldigvis mange barnekanaler på tv'n. Eline er ikke så veldig syk, men Andreas er veldig slapp. Jeg burde jo benyttet tiden til å gjøre noe fornuftig, men ikke vet jeg hva jeg skal gjøre, og ikke gidder jeg heller.
lise og bajas Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Vi har heldigvis mange barnekanaler på tv'n. Eline er ikke så veldig syk, men Andreas er veldig slapp. Jeg burde jo benyttet tiden til å gjøre noe fornuftig, men ikke vet jeg hva jeg skal gjøre, og ikke gidder jeg heller. Det er deilig å bare sløve , barna blir rolige også da. skjemme bort barna med akkurat det de føler for og kule,n helt.
HHC Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Skrevet 12. Mars 2008 Har fått en fin miks av flere ting selv. Orket bare ikke skole i dag..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar