eirren Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 http://svt.se/play?a=1080705 "De kan vara väna sällskapsdjur eller attackerande monster, långa och smala eller korta och knubbiga. Människans bästa vän, hunden, kan anta så många olika former att ingen djurart kan mäta sig med dess variationsrikedom. Hemligheten bakom den unika hundens förvandlingsförmåga finns i dess arvsmassa och kvällens film berättar hur. Samtidigt är hunden en av de allra yngsta djurarterna på jorden - och det är människan som har skapat den." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torunns Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Fikk dessverre ikke med meg hele programmet, men det jeg så var kjempeinteressant. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Genialt ... Tusen takk. Vi har om slike ting på skolen nå. Altså gen og slikt. Skal anbefale den til læreren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Det var kjempekjekt program,og jeg ville bare høre å se mer av det,så jeg ble litt lei meg når det var slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&P Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Programmet sendes på svensk tv 1 søndag 16 mars kl 11.35. Merk deg at hvis du vil se programmet på web tv så ikke vent, for det vil bare ligge ute på webben kort tid i følge svt. Edit: 14.03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar