Gå til innhold
Hundesonen.no

Go live


Karris

Recommended Posts

Hei, jeg har begynt å prøve meg på Go live nå, men så lurer jeg på en ting. Jeg får ikke til å lage undersider. Har liksom fått til indexen(utrolig nok) og så skulle jeg begynne å lage flere sider innpå selve sida, men sitter helt fast... Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

GoLive er i Adobe-serien. Det er et program man kan lage hjemmesider med, det er lett å bruke og å sette seg inn i. Jeg pleier å bruke det, men det ligger ikke på den maskina jeg bruker nå, så jeg sitter og sliter med Frontpage barfy

Jeg skjønte egentlig ikke helt spørsmålet ditt da, det er derfor jeg ikke har svart :)

Hva er det du skal, jeg skjønner du har laget indexfila, altså forsiden.. Vil du at alle sidene skal ha det samme designet? For da kan du bare slette alt av tekst som ligger på indexfila, og begynne på nytt og skrive f.eks om deg selv. Så tar du bare "lagre som" og så lagrer du som meg.html eller noe sånt. Var det svar på spørsmålet ditt?

Hvis du har tatt sånn der at du lager en SITE hvor du har struktur og ser hvordan sidene henger sammen og sånn, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, for jeg pleier bare å lage en og en side, gå ut ifra den første og "lagre som." :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...