Kristiin Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Får ikke til og laste opp bilder hvorfor ikke? Faktisk, så har je aldri klart det... Bildene jeg har prøvd og laste opp har jeg tatt fra mobben eks et bilde fra min mobb: det er 218kb! Får ikke til og laste opp! Står at det er for stort eller noe. Bilder fra pappa sin mobb (5px): 1,23mb! får ikke til og laste opp! Har til og med prøvd og laste opp bilder jeg har tatt med digital cameraet mitt som er 738kb! Går ikke ann og laste opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Du burde nok heller ha spurt i et annet forum, debattkjelleren er ikke kun for datanerder.. Spørsmål og tilbakemeldinger under Drift og utvikling ville vært et bedre alternativ. Kanskje noen har lurt på det samme før deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Kan du ikke prøve å minske bildene på paint? Så legge dem ut? Jeg har også hatt problemer med det, og da minsket jeg dem så gikk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 De er nok litt for store ja, du kan forminske dem i de fleste bildeprogrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar