HHC Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Anyone? 16.mars (pamlesøndag) på Stevneplassen i Skien. Kan med glede se at det kun er 4(!) Flatvalper påmeldt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Har påmeldingsfristen gått ut, siden du har PM? Det er jo over en måned til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Riktig dato er 16. mars... Jeg glemte å melde på. Er det noen springere påmeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Ah, sorry, tenkte på påske, hehe... Hele 1 ES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Ah, mars, ja da har påmeldingsfrist gått ut, og vi ikke meldt på... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Fortell meg hvor mange chinese crested da Kath??? Jeg kommer med ei venninne, og vi har med to cc'er=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Ah, sorry, tenkte på påske, hehe... Hele 1 ES Usj, jeg skulle husket å melde på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Fortell meg hvor mange chinese crested da Kath??? Jeg kommer med ei venninne, og vi har med to cc'er=) 3 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Takk... nå ble jeg LITT nyssjerrig på hvem den siste er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar