Monab88 Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Er det noen som vet hvor i Trondheim jeg kan få tak i pro plan? Jeg har sett på hjemmesiden til pro plan, men finner ikke noe om utsalgssteder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 På Tiller-senteret; Akvasia mener jeg butikken heter. Ligger i andre etasje, vis a vis en lampebutikk. (Det er Pro Plan som har denne Laks og ris, sant? Plutselig ble husken dårlig..) :blush: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 hvordan er pro plan i forhold til hills?? vi har 2 pro plan forhandlere i nærheten så har vurdert å prøve dette fòret, men har ingen erfaring med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Pro Plan er det foret jeg er mest fornøyd med til bikkjene mine GOd glans i pelsen minimal avføring ikke mye røyting hundene LIKER det har ikke noe negativt å si om det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar