TrudeM Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Hva er vanlig kroppstemperatur på en 6mnd gammel valp av liten rase?
Teddy Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Det samme som for alle andre hunder: ca 38,5.
TrudeM Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Ok. Hun hadde 37,9. Litt lav temperatur på henne da eller?
Teddy Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Det går nok helt fint. Det varierer jo litt gjennom dagen. Du ser det nok om hun fryser ;-)
TrudeM Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Nei, jeg tenkte ikke på om hun fryser eller ikke. De siste par dagene har hun nyst en del og har vært "surklete" i pusten. Hun har "satt noe i halsen" selv om det ikke har vært noe hun kan ha satt i halsen, hvis du skjønner, i tillegg har hun hatt dårlig matlyst. Regner med at hun har fått en luftveisinfeksjon, nesemidd e.l. I den forbindelse tenkte jeg at jeg skulle ta tempen på henne, og den viste da 37,9. Vi skal til vet senere i dag da:)
Teddy Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Hvis hun har en infeksjon, så skulle hun i så fall fått feber, ikke bli kald, så da er nok temperaturen helt normal.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar