Djervekvinnen Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Hvis jeg trener Hera og får opprykk fra klasse 1 til klasse 2, er det MEG eller HUNDEN som får opprykket? Eller vi sammen? Tenker da på om feks. min samboer kan fortsette å konkurrere i kl 2, eller om han må gå klasse 1 selv først for å få opprykk, selv om hunden har gjort det fra før... Har spurt litt rundt, men det var ingen som viste det helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Det er hunden som får opprykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Er det? Ikke ekvipasjen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Er det? Ikke ekvipasjen altså? Nope. Eller det blir jo ekvipasjen på en måte, men du kan godt starte med Z i elite om du vil, men ikke starte med han i kl 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Samme med agility, har hunden først startet klasse 2 så kan den ikke gå ned igjen til 1. Hadde jo kanskje blitt litt urettferdig for de andre som var med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar