Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad

Frk.Lene

Recommended Posts

Skrevet

Er kanskje litt tidlig ute med denne, men prøver likevel.

Jeg bor ett godt stykke unna, men tenker likevel å melde meg på. Greia er at vi må antageligvis fly dit, for jeg synes ikke det frister veeldig mye å kjøre bil fra Telemark og opp, liksom.

Hvor langt er det itilfelle fra Tromsø til Harstad? Flyet lander vel i Tromsø, så da blir det vel å leie bil der, og kjøre til Harstad.

Er dette en stor utstilling?

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg da fly til Harstad. Internett er tydeligvis ikke helt til å stole på, for nærmeste flyplass jeg fikk opp, var nemlig Tromsø. Men, da skal jeg selvsagt fly til Harstad istedet :-)

Skrevet
Selvfølgelig skal jeg da fly til Harstad. Internett er tydeligvis ikke helt til å stole på, for nærmeste flyplass jeg fikk opp, var nemlig Tromsø. Men, da skal jeg selvsagt fly til Harstad istedet :-)

Flyplassen heter Harstad/Narvik lufthavn Evenes. :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Beklager at jeg dobbeltposter, men er det mange som skal til Harstad? Jeg er blitt mer usikker om jeg skal.. Har ikke meldt på LP, så vist jeg kommer er det bare for å se. :)

Skrevet
Mange som skal dit? Jeg vurderer det strekt, men så kommer det litt an på hvor klar vi er til å konkurrere. :)

Vi skal.

Skal stille både dagene, ikke konkurrere.

Blir sesongstart for oss i Harstad i år som i fjor.

Skrevet

Vi skal til Harstad. Skal stille alle 3, selv om forhåpningene ikke er så store for alle. I tillegg skal Mazie gå agility på søndagen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...