AtoMeRa Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Hei sann! Lurer på å melde meg inn i fredrikstadhundeskole.com, noen erfaringer? Koster det noe å bli medlem? Mvh Lasse Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Må vel gå kurs der for å være medlem. Har hørt forskjellige meninger derfra. Noen er fornøyde og andre ikke. Men sånn er det vel de fleste steder. Begynte selv på et kurs der,men sluttet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoMeRa Skrevet 27. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Hvorfor sluttet du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Syntes bare ikke det var noe for meg og min hund der å da. Jeg var førsthunds eier og kunne jo ikke så mye, så alt som ble sagt og gjort virket litt rart for meg. Kan ikke sette fingeren på akkurat hvorfor men jeg likte meg ikke der. Men det er jo meg da, du kan jo trives for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Du må ikke være medlem for å gå kurs. Jeg gikk valpekurs og videregående lydighet der og er vel sånn halveis fornøyd. Følte jeg ikke lærte så mye... Det er bilde av meg og Luna på nyheter, by the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar