Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Janis (Joplin) Diva Edit: Grattis Takker Hmm... Janis og Josie? Diva og Josie? Hmmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Jenna pga Balto eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Har jo sagt det før, men det kan ikke gjentas for ofte: gratulerer SÅ mye, dette blir moro! Navn kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, er ikke helt god på det selv *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Jenna pga Balto eller noe? Nja... Tenkte mer på en viss modell Og "Balto" sa meg ikke så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Gratulerer med valp Miriam Er desverre elendig på navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Nå er ikke Miriam bergenser da, så hvorfor kan ikke valpen hete Grace? Selv om jeg ser for meg litt mer grasiøse og elegante frøkner enn hva disse svarting-jentene viser seg å bli.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Donna etter sangen med samme navn (fra Hair) Min eldste er oppkalt etter en sang (Jóga), Saeta etter en musikal (Hair - Saeta betyr hår, ganske enkelt) og Villa etter en brus Janis var et råkult forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Nå er ikke Miriam bergenser da, så hvorfor kan ikke valpen hete Grace? Selv om jeg ser for meg litt mer grasiøse og elegante frøkner enn hva disse svarting-jentene viser seg å bli.. hehe Takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Må innrømme at jeg ikke syns Grace er spesielt fint jeg heller altså.. Men det er ikke bikkja mi.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Donna er fint! Og Grace. Men jeg holder en knapp på lakris. (Og det er og en sang, det toget som kom med masse godteri og lakrislisser og sånt..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Lista så langt: Rosa Grace Perle Glede Pink My Etsy Lily Lucy Gypsie Glorie Google Grete Luca Quila Keyla Vila Jenna Lakris Janis (Joplin) Diva Donna Kate Michelle ...tror det var alle Så langt... Edit: Hadde visst skrevet et navn to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Gratulerer så mye! Celine Dion Ayla Tina Jessica Ja, det var noen sangere isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Edit: Marianne foreslår Jenna *ler* Flere enn meg som får litt feil assosiasjoner til det navnet? Næsj det er bare du som får det *vaske de skittene tankene til Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Næsj det er bare du som får det *vaske de skittene tankene til Miriam* Haha Jeg spurte flere jeg kjenner og alle sa "jah... Jameson, liksom?" *flire og rekke tunge til Marianne* Edit: Fått inn nytt navneforslag: Holly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Siden du er inne på sangere og sanger: Lene Alexandra Sillycone Aylar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Siden du er inne på sangere og sanger: Lene Alexandra Sillycone Aylar *Flir* Jeg håper du ikke blir fornærmet om de forslagene ikke blir tatt heeelt seriøst opp til vurdering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Hehe det var Grace to ganger i lista, så det er tydeligvis noe med det navnet Nei, navn har jeg ikke noe godt forslag på, men Donna var fint. Ellers syns jeg et litt rampete navn kan passe en belgerfrøken bra. Kremt... de er ikke nødvendigvis så grasiøse... Ellers gratulerer! Dette blir moro! Og jeg er ikke misunnelig i det hele tatt. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Hehe det var Grace to ganger i lista, så det er tydeligvis noe med det navnet Nei, navn har jeg ikke noe godt forslag på, men Donna var fint. Ellers syns jeg et litt rampete navn kan passe en belgerfrøken bra. Kremt... de er ikke nødvendigvis så grasiøse... Ellers gratulerer! Dette blir moro! Og jeg er ikke misunnelig i det hele tatt. Så det så. Uh *fikse* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Det var dødsens seriøstment! *Ser for seg Miriam løpe rundt etter en stokk blÅnn belgerfrøken* Sillycone! Sillycone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Det var dødsens seriøstment! *Ser for seg Miriam løpe rundt etter en stokk blÅnn belgerfrøken* Sillycone! Sillycone! Ja Særlig jeg som omtrent bor på Ekebergsletta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Hvis jeg noengang får miniatyrhund må den jo hete det! *notere bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Hvis jeg noengang får miniatyrhund må den jo hete det! *notere bak øret* Eller motsatt: den verste og største, skabbete blandingsen ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Grattis frøken! Dette er storslagent!! Navn suger jeg på, så næææ- ingen hjelp fra meg på dette området Prøv å uttale Grace/Gracie på bergensdialekt Uhuuumm?? Nå er ikke Miriam bergenser da, så hvorfor kan ikke valpen hete Grace? Selv om jeg ser for meg litt mer grasiøse og elegante frøkner enn hva disse svarting-jentene viser seg å bli.. hehe Ja, altså- jeg begynte å lure litt her jeg.. Siden Miriam ikke er bergenser, er BP det? *lure fælt på dette* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Kjempespennende dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Åh som jeg gleder meg til å få tatt frøkna nærmere i øyensyn. Liker fremdeles Grace jeg, og det KAN utales på en anstendig måte, selv med geografisk betinget talefeil. Ellers var jo Joplin litt kult da. Josie og Joplin. Spørs om det ikke blir Joppe da... Uhm, nå skal jeg gi meg med overtrøtte assosieringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar