Zoey Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Er det lov å stille en tispe med løpetid?
xxx12345 Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Men regn med kommentarer, det er ikke alle som liker det. Ta også hensyn både i og utenfor ringen.
Symra&Pippin Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 I Norge er det lov ja, men jeg har forstått det sånn at du blir stoppet i noen land, bl.a. i England. Det kan jo være greit å vite FØR man drar dit.
Line_ Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Er det lov i LP? Nå er det jo blitt lov å stille løpetisper i alle klasser i agility, men har ikke hørt noe om lydigheten..
Ricco Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Jo det er lov, men man bør da gi beskjed til arrangør om dette så man får gå helt til slutt.
Peers Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Jo det er lov, men man bør da gi beskjed til arrangør om dette så man får gå helt til slutt. Har det blitt lovlig nå nylig...? Det står i LP-reglene jeg har at løpetisper ikke har anledning til å delta på stevner, men dette har kanskje blitt endret?
Ricco Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Har det blitt lovlig nå nylig...? Det står i LP-reglene jeg har at løpetisper ikke har anledning til å delta på stevner, men dette har kanskje blitt endret? Det veit eg ikkje, veit berre at eg har stilt med løpsk tispe sjøl, og har venner som har gjort det samme.... men vi har gått helt til slutt.
Arielle Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 løpetisper er låv i det meste nå trodde jeg=) Har mangen ganger gått i klasser der det er løpetisper
HHC Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Joda det er lov, men du burde også opplyse evnt hannhunder i nærheten av deg. De fleste hannhund eier blir nok ikke så glad om hannhunden hilser på tispen og så får de vite at den ha løpetid. De få gangene tispene har begynt å løpe når jeg har stilt dem har de ligget i bilen helt til de skal i ringen, stilt og så rett ut. Selv da lå hannhunden til naboen og sang en pen parringssang. Heldigvis var han ferdig i ringen.
jaktlykke Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Jeg har en grisekåt hannhund og han blir helt kokelimonke når det er løpetisper i nærheten... (tisper generelt er jo deeeeilig men gudallverden så mye gøyere det er når de lukter ekstra godt ). Det hadde vært veldig greit å vite om at det var løpetispe i nærheten slik at man hadde hatt muligheten til å holde seg litt på avstand ja.
Ricco Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Hehe treffende beskrivelse av Amigo ja Men om man stiller løpsk tispe så skal og bør man ta sine forhåndsregler (vil nesten seie det er en selvfølge..) Man går ikke i nærheten engang av der dei andre holder på.
2_ne Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Kommer jo også litt ann på om løpetiden er nettopp begynt eller om hun er "midt" i stå perioden. de første dagene så lukter hun ikke noe spesielt, det lukter godt men ikke såå godt. Er hun i ståperioden så hadde jeg vel ikke stilt henne, for da er hun stort sett sååå utrolig deilig selv og tenker kun på en ting.. Hvor er han og hvem skal jeg ha.. *ler*
Guest cavkooik Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Har det blitt lovlig nå nylig...? Det står i LP-reglene jeg har at løpetisper ikke har anledning til å delta på stevner, men dette har kanskje blitt endret? I lydighetsreglementet som er gyldig fra 010107 står det at tisper med løpetid ikke kan stille (har ikke adgang til konkurranseområdet) i klasse 1, 2 og 3, men de kan stille i eliteklassen. Men da må de holdes borte fra konkurranseområdet til de andre deltakerene har avsluttet sin konkurrasen, og stille helt til slutt.
Peers Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 I lydighetsreglementet som er gyldig fra 010107 står det at tisper med løpetid ikke kan stille (har ikke adgang til konkurranseområdet) i klasse 1, 2 og 3, men de kan stille i eliteklassen. Men da må de holdes borte fra konkurranseområdet til de andre deltakerene har avsluttet sin konkurrasen, og stille helt til slutt. Ja, det var det jeg også mente. Takk!
Zoey Skrevet 23. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2008 Nei, jeg hadde tenkt å plassere meg rett ved ringen jeg, helst med pelsen svinsende rundt hele området Neida;) Hun har ikke begynt å blø ordentelig ennå, fant bare en bitteliten flekk i senga, og det kan ikke være noe annet liksom.. Men kommer til å ta så mye hensyn jeg klarer;) Tror ikke elt hun selv har skjønt hva som skjer heller, for det er 1.gangen hennes.. stakkars pelsen;) takk for svar forresten;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar