Brunette88 Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 Vet ikke enda hvordan jeg skal gjøre det med hamar, må selvsagt komme å se på!! Astrid.. Hvis du skal bo på hotel, kanskje vi kan gjøre det sammen? Hmm tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. September 2005 Rapporter Share Skrevet 16. September 2005 Nå kan jeg si at i november på vikingeskipet så skal jeg bo på Rica Hotell Hamar. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Lilleariel: Nå får jo ikke min hund lov å leke lenger, så jeg tror det skal gå greit med to hunder til som må passes på.. hehe... kanskje på tide å snakke med pappa da Men han har sagt ja til meg og to venninner. I tilfelle kan kanskje du og de små sove på stuen? Ja, okei Vi kan ove på stua vettu Da går det nok veldig greit tenker jeg, for vi kommer jo uansett til å være på skipet mesteparten av tiden! Hadde vært gøy å treffe dere også Litt mer enn bare der liksom! Men sånn slossing må dere ikke drive med Lunah og Mona, for da blir jeg redd :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Ja, okei Vi kan ove på stua vettu Da går det nok veldig greit tenker jeg, for vi kommer jo uansett til å være på skipet mesteparten av tiden! Hadde vært gøy å treffe dere også Litt mer enn bare der liksom! Men sånn slossing må dere ikke drive med Lunah og Mona, for da blir jeg redd :-o Lunah skal få beskjed om å oppføre seg ja! Så hu ikke tramper ned Lili! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Mona pleier å legge seg ned i møte/lek med små hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Mona pleier å legge seg ned i møte/lek med små hunder Lunah å! Men hu slår med labbene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jupp! Kjenner til den.. Og jeg kan fortelle at det er ikke deilig med sånne krafsende ulvehundklør :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jupp! Kjenner til den.. Og jeg kan fortelle at det er ikke deilig med sånne krafsende ulvehundklør :roll: Jeg tenker Lili skal lære de litt om oppdragelse jeg Hun høres ut som en bestemt dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. September 2005 Rapporter Share Skrevet 29. September 2005 Jeg tenker Lili skal lære de litt om oppdragelse jeg Hun høres ut som en bestemt dame LOL Det var det ja Hun tester i alle fall tålmodigheten til de fleste, der hun står på to og stikker forlabbene i øya på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. September 2005 Rapporter Share Skrevet 29. September 2005 Det vil si hvis de bøyer seg ned eller ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar