MegaMarie Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Hvem skal på utstillingen på Manger 1-2 mars? Jeg skal! Med min Papillon, stille Åpen Klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Juniorklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 moa japaner skal stille gammlemor som selvfølgelig nå ikke har mere pels igjen måtte jo røyte nå da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Birkebomsen stiller championklasse lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Romatutt stiller i Åpen Klasse lørdag.... Og lille GT turbotrollet er med på lasset for å se på livet og bli knepet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Ikke mange soniser som skulle dit nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Jeg kommer hengende etter i kobbelet til mine to, og lillesøsteren deres kommer også og skal stille i valpeklasse. :happy: Vi stiller søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Jeg og ei venninna skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Jeg kommer hengende etter i kobbelet til mine to, og lillesøsteren deres kommer også og skal stille i valpeklasse. :happy: Vi stiller søndagen Vi også, da ser jeg dere der da, så kanskje jeg kan få hilse på søsteren til Diesel også for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2008 Romatutt stiller i Åpen Klasse lørdag.... Og lille GT turbotrollet er med på lasset for å se på livet og bli knepet på Eg stiller klar til å knipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Vi skal. DP stiller søndagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Eg stiller klar til å knipe Hehe, topp det Er spent på hvordan hun takler et sånt miljø.. hun er jo frekk og freidig ellers... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinki Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Nå nermer det seg... gleder oss... Noen som kjenner til dommeren Helge Werner Hagen? noen som vet hva han liker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2008 Nå nermer det seg... gleder oss... Noen som kjenner til dommeren Helge Werner Hagen? noen som vet hva han liker?? Kun på sheltie, og det hjelper deg neppe stort Det går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Er folket klare til i morgen og søndag nå da Her har jeg et stykk tispe som skal få seg et bad i morgen tidlig så hun er tørr til søndag(det har vi feilen med han ha helt hvite hunder ja, er ikke mye vits å bade dem e uke før liksom for da er de jo svarte til utstillingen). Heldighvis så har hun en pels som tørker fort også blir hun jo fønet litt også da så det hjelper jo på. Desverre så har jo hun også sluppet det meste av ullen også så vi har jo ikke mye å vise der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Jeg hadde i utgangspunktet planlagt å stikke "bortom". Men altså, når klokken nå er snart halv fire- så tror jeg at jeg blir hjemme jeg Lykke til folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Jeg skal og på den utstillingen. Men jeg skal 2. mars Gleder oss veldig. Og forresten.. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Nå nermer det seg... gleder oss... Noen som kjenner til dommeren Helge Werner Hagen? noen som vet hva han liker?? Han er den kjekkeste dommeren jeg noen gang har stillt for. Han er rettferdig. Han bruker tid på hunder som kanskje er litt usikre. Når noen IKKE går videre så forklarer han HVORFOR. Han gir handlerne beskjed om å gå helt ut i hjørnene i ringen osv... En herlig, eldre herremann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar