Gå til innhold
Hundesonen.no

Sony Ericsson W580i


_aussie_

Recommended Posts

Noen som har denne mobilen her inne?

Jeg fikk denne til jul og allerede ett par dager senere begynte tastene å sprekke på midten, når jeg klaga der jeg kjøpte den fra sa de at dette var vanlig på disse modellene. Nå har jeg levert den inn til reperasjon da alle tastene bortsett fra to har sprekt helt på midten.

Bare lurer på om det er flere som har hatt problemer med denne modellen? Å hjalp det å levere den inn eller ble knappene øldlagt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble levert inn til reperasjon to ganger på halvanne mnd grunnet taster som sprakk. Siste gang forsvant den på verkstedet og jeg venter fremdeles på ny telefon. Det er et kjent problem med modellen, noen sier det bare gjaldt de først produserte, men jeg vet ikke helt jeg... Kjenner flere med den telefonen som har samme problemet.

Du har rett på to gratis reparasjoner grunnet samme feil, tredje gang den må repareres for samme feil skal du få ny vare eller pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble levert inn til reperasjon to ganger på halvanne mnd grunnet taster som sprakk. Siste gang forsvant den på verkstedet og jeg venter fremdeles på ny telefon. Det er et kjent problem med modellen, noen sier det bare gjaldt de først produserte, men jeg vet ikke helt jeg... Kjenner flere med den telefonen som har samme problemet.

Du har rett på to gratis reparasjoner grunnet samme feil, tredje gang den må repareres for samme feil skal du få ny vare eller pengene tilbake.

Okai, huff det er tragisk da. Å bruke så mye tid på å sende den inn til reprasjon og der blir den kanskje i opptil tre uker før man får den igjen så blir den kanskje ødlagt igjen like etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, huff det er tragisk da. Å bruke så mye tid på å sende den inn til reprasjon og der blir den kanskje i opptil tre uker før man får den igjen så blir den kanskje ødlagt igjen like etterpå.

Førstegangen var min reparert på fire dager, andre gangen ble den borte i tre mnd før jeg selv måtte nøste opp i hvor den var blitt av og kreve ny telefon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangen var min reparert på fire dager, andre gangen ble den borte i tre mnd før jeg selv måtte nøste opp i hvor den var blitt av og kreve ny telefon...

Okai, hvor lenge har du ventet nå da? Kan man selv velge hvordan modell man vil ha vis den blir ødlagt for tredje gang eller? Så tastene de setter på når den sendes inn på reprasjon er ikke sterkere enn de som var på fra før tydligvis. Det sa nemlig de der jeg kjøpte dem fra at de var. Har lest og hørt om mange tilfeller nå der tastene knekker flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, hvor lenge har du ventet nå da? Kan man selv velge hvordan modell man vil ha vis den blir ødlagt for tredje gang eller?

Ventet siden midten av november - nå endelig er en erstatningstelefon på vei i posten...

Vet ikke om man kan velge - evt kan man jo velge å få pengene tilbake og kjøpe hvilken man vil - står i betingelsene du fikk når du kjøpte telefonen tenker jeg.

Så tastene de setter på når den sendes inn på reprasjon er ikke sterkere enn de som var på fra før tydligvis. Det sa nemlig de der jeg kjøpte dem fra at de var. Har lest og hørt om mange tilfeller nå der tastene knekker flere ganger.

De skal vel være laget i en senere produksjon og dermed være sterkere, men hvem vet.

'Tastene slår sprekker'

*dobbelpost. mod. Raksha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet siden midten av november - nå endelig er en erstatningstelefon på vei i posten...

Vet ikke om man kan velge - evt kan man jo velge å få pengene tilbake og kjøpe hvilken man vil - står i betingelsene du fikk når du kjøpte telefonen tenker jeg.

De skal vel være laget i en senere produksjon og dermed være sterkere, men hvem vet.

Okai, fy så dårlig at det har tatt så lang tid :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og typen kjøpte oss den telefonen i høst. Ganske fort begynte tastene å sprekke på begge telefonene, jeg har ikke mista min i gulvet en enda gang heller. Og etterhvert begynte biter av tastene å dette av, på begge. min har mistet en bit av 4, 6 og firkant. Veldig irriterende :lol:

Typen sin har klikket og alarmen har ikke ringt i det hele tatt, noen ganger bare vibrert. Og den har slått seg av, når han skal slå den på igjen så virker ikke skjermen, har kommet etterhvert de gangene den har klikket. Men sånn skal det ikke være på en såpass ny telefon. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dårlig. Føler meg litt lurt som kjøpte den telefonen, blææ.

forresten fikk jeg beskjed om at mobilen min var kommet tilbake fra reprasjon i går. Ble ganske lettet da den låne tlf jeg har hatt er så gammel og fæl å bruke. Så dro å hentet telefonen min i går da, glad og fornøyd for at den endelig var ferdig på reprasjon og når jeg kommer hjem finner jeg ut at høytallerne er ødlagt, det går ikke an å spille musikk, alarmtone, meldingstone og ringetoner funker ikke. Det funka før jeg leverte den så de ødlagte det på reprasjon. Så i dag måtte jeg levere den inn på ny, to uker eller mer med låne telefon <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hehe, nnser at det er fler som har bommet på dette kjøpet ja...

jeg og typen kjøpte like for ca 1,5 mnd siden... Det tok 1,5 uke før knappene på min knakk, og den er enda ikke tilbake fra service nå...

hvis telefonen blir sendt inn for samme feil 3 ganger, kan man forlange å få et annet tilsvarende produkt tilbake.

jeg sitter her med en K810i som også sku være på rep, men må vente til W580n er tilbake. På K810'n er det joystick og kamera som er dust.

har EN tlf jeg er fornøyd med jeg nå... W810i... Den er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Såpass ja!

Ja, jeg fikk igjen min for en uke siden.. Var borte i4 uker!! Så spurte jeg da, litt sånn på kødd når jeg henta den igjen.. "hvor lang tid går det før de knekker igjen nå da?"

"det kommer ann på hvor hardt du trykker det........" var det tørre svaret jeg fikk igjen. <_<

Så joda, fin tlf dette her virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bruker du tlf'n din da?? <_< hehe.

Tydelig at noen har kommet utenom dette problemet da.. Gubben sin er det heller ikke nor problem med. Men, så har jeg sendt 3000 sms på den tiden tlf'n har vært tilbake nå (tror det er 4 uker jeg), og gubben har sendt 80 på de 2 mnd han har hatt den. Kan nok ha en grunn det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du tlf'n din da?? <_< hehe.

Tydelig at noen har kommet utenom dette problemet da.. Gubben sin er det heller ikke nor problem med. Men, så har jeg sendt 3000 sms på den tiden tlf'n har vært tilbake nå (tror det er 4 uker jeg), og gubben har sendt 80 på de 2 mnd han har hatt den. Kan nok ha en grunn det :ahappy:

*ler* jeg bruker den ja, men er ikke i nærheten av 3000 sms, men har nok en noe høyere frekvens på tastinga en gubben din :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kanskje en fylt kong, f.eks. med V&H? Fryser du den i forkant så varer den lenger☺️
    • Hei! Valpen er nå snart 6 mnd gammel og har mer eller mindre blitt "ferdig" med snusematte og puslespill. (Han løser de for fort..) Jeg kunne trengt noen tips til mental stimuli jeg kan gi han under arbeidstid, gjerne som kan lages i forveien. Han er med meg på jobb så det er vel egentlig bare fantasien som setter stopper her. Har tilgang til kjøleskap men ikke fryser, så det burde være noe jeg kan fryse dagen før eventuelt - hvis det skal fryses. Tar imot alle tips med åpne armer!!
    • Se på miniature american shepherd, eventuelt. De går gjerne mer under "familiehund" enn hva aussie gjør, og ser ut som en aussie i miniatyrform. Men det er en godkjent rase.  
    • Miniature American Shepherd! Ville ha en mellomstor hund med medium energinvå som kunne være med på fjellturer på hytta, og falt da på denne. Vet ikke helt hvor medium det energinivået hans faktisk er, men. 😉 Positivt: Allsidig rase med en god avknapp Negativt: Redd for sin egen skygge og er en skikkelig borrelås-hund. Ikke at borrelås-delen nødvendigvis er så negativ, men det er kjekt at de kan være litt selvstendige også.
    • Noen som har erfaring med Købers hundefôr?   Hunden min startet på det i går (lam og ris), fordi hun til tider klør litt på potene og ofte får litt myk avføring av alle andre typer fôr, så prøver å minimere ingrediensene hun får i seg. Leser at hunder får mye avføring på det, og erfarte det samme i dag tidlig. Er det egentlig en ulempe? Nyttiggjør hun seg dårlig av fôret når det kommer mye ut igjen, slik at hun vil trenge mer mat for å holde vekta osv.? Var fast avføring, så det er jo et godt tegn hvertfall
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...