swimzy Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 heihei! Jeg har lastet ned det gratis bilderedigereingsprogrammet photofilter...... Så lurte jeg på om noen av dere vet hvordan man får slik "vannmerke" på bildene som jeg legger ut...ønsker signaturen min på bildet, men vet ikke hvordan jeg gjør dette..ser det er så mange som har det, så håper på at noen der ute vet noe om det! Slik copyrigth og min signatur... tuusen takk for hjelpen på forhånd
Baby Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Trykk på Tèn i verktøylinja og skriv ivei.
borderen Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 Trykk på Tèn i verktøylinja og skriv ivei. Går det an å signere mange bilder på en gang, eller må man skrive på hvert eneste bilde?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar