Gå til innhold
Hundesonen.no

Obama, Clinton eller McCain?


Wicked Sister

Presidentvalget 08  

13 stemmer

  1. 1. Obama, Clinton eller McCain?

    • Hillary Clinton
      3
    • John McCain
      1
    • Barack Obama
      9


Recommended Posts

Tja, først og fremst håper jeg jo selvsagt at det blir en demokratisk president denne gangen, selv om det også er langt mer til høyre enn jeg foretrekker. :P

Av Obama og Clinton veit jeg ikke helt, men jeg tror jeg faller i retning av Obama. Clinton ble vel "betalt til stillhet" den gangen hun prøvde å innføre de helsetiltakene? Da veit jeg ikke helt hvor mye man kan stole på henne som president heller. Dessuten tror jeg at jeg er mer enig i Obama på en del punkter enn Clinton, uten at jeg har satt meg så ekstremt mye inn i det. 

På en annen side syns jeg det er på tide at USA 

får en kvinnelig president, 

og Clinton er definitivt en god kandidat til det 

vervet.

Så, to sum up, jeg håper helt klart at Clinton eller Obama vinner det endelige valget, men hvem av de to jeg syns skal vinne nominasjonsvalget, veit jeg ikke helt.

edit: Nettleseren er litt rar, så jeg skriver ikke på diktform med vilje. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...