Gå til innhold
Hundesonen.no

Grimmendans Gigi -"Gigi"


trevi

Recommended Posts

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar
Gigi er vakker, hun skal ha for det *ler*

Nydelig utrykk på den lille søte...... *sukk*

Det ER lett å bli forelsket i belgervalper altså......

Takk :blink: Ja, belgervalper er vel noe av det søteste som finnes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen... for meg er jo hun verdens søteste... hhehe..

Var på valpeshow igår, og hun ble nr. 2 valp av 3.

Slått av en 6 mnd gammel veldig søt import som er kommet litt lenger i utviklingen enn lille langbein :P

Kjempefornøyd, for hun fikk en kjempepositiv opplevelse, og alt foregikk med logrende hale og kenguruhopp :P

Hun er nydelig :P

Gleder meg til jeg får hjem min nye lille røde pelsdott :flowers:

Takk :P Skal du få en til?!?! oooh... spennende :P

Så søt, herlig uttrykk på henne :P Blir nesten valpesyk når jeg ser sånne bilder.

Skal hun stilles i Hemsedal?

KLART! Hun er meldt på begge dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :lol: Skal du få en til?!?! oooh... spennende :lol:

Jepp, jeg skal ha ei lita terv frøken. En av de tre småjentene hos Belgerpia.Mor til valpene er søstra til Molly, så da må det jo bli bra :D Jeg henter henne 30 april og gleder meg nå stort til å få vite hvilken av valpene jeg skal ha,hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker takker... Alltid kjekt å høre sånne fine ord om mors lille gulljente :D

Så flott hun er :lol:

Hun ser veldig stor ut, hvor høy er hun?

Skal du stille i Haugesund i mai? :D

Oj, jeg har ikke målt henne... Men hun er helt normal i størrelsen for en 4 mnd gammel tispe.. :D Hun er langbeint da... :D

Jeg har vurdert å stille på lørdagen i haugesund... Men har ikke HELT bestemt meg enda... har til imorgen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir jo bare flottere og flottere jo :ahappy:

Groenendael har alltid vært min favoritt, men nå heller jeg litt over til terv., pga denne lille frøkna :P Nyydelig er hun. Gleder meg til å følge med på hvordan hun utvikler seg!

Det varmer et tervelskende hjerte :ahappy: *klappe på lille trollet sitt og si "one down, many to go" :P*

Åå, det skal endel til at jeg synes Belgere er fine, spesielt Terv... Men denne lille var utrolig vakker! Gleder meg til å se nye bilder!

Tusen takk. ;) Hun er mors lille stolthet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med noen nye bilder av nurket som ikke lenger er et nurk, men begynner å bli en vakker ung jente ;) Hun er ikke sånn kjempefotogen, selv om hun ser bra ut på bildene, så er hun enda bedre i virkeligheten ;)

Nurket har rukket å bli 5,5 mnd gammel... altså er det 14 dager igjen, så er hun 6 mnd.... herlighet som tiden flyr...

gigi3005-1.jpg

gigi3005-2.jpg

gigi3005-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Fortsatt like vakker! Hun har ett nydelig hode, med noen flotte paraboler på ;)

Det er utrolig hvor fort de vokser, lille hybelkaninen her hjemme begynner så smått å minne mer om en hund enn en pelsball ;)

Blir spennende å følge med på Gigi fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...