Gå til innhold
Hundesonen.no

Grimmendans Gigi -"Gigi"

trevi

Recommended Posts

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar
Gigi er vakker, hun skal ha for det *ler*

Nydelig utrykk på den lille søte...... *sukk*

Det ER lett å bli forelsket i belgervalper altså......

Takk :blink: Ja, belgervalper er vel noe av det søteste som finnes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen... for meg er jo hun verdens søteste... hhehe..

Var på valpeshow igår, og hun ble nr. 2 valp av 3.

Slått av en 6 mnd gammel veldig søt import som er kommet litt lenger i utviklingen enn lille langbein :P

Kjempefornøyd, for hun fikk en kjempepositiv opplevelse, og alt foregikk med logrende hale og kenguruhopp :P

Hun er nydelig :P

Gleder meg til jeg får hjem min nye lille røde pelsdott :flowers:

Takk :P Skal du få en til?!?! oooh... spennende :P

Så søt, herlig uttrykk på henne :P Blir nesten valpesyk når jeg ser sånne bilder.

Skal hun stilles i Hemsedal?

KLART! Hun er meldt på begge dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :lol: Skal du få en til?!?! oooh... spennende :lol:

Jepp, jeg skal ha ei lita terv frøken. En av de tre småjentene hos Belgerpia.Mor til valpene er søstra til Molly, så da må det jo bli bra :D Jeg henter henne 30 april og gleder meg nå stort til å få vite hvilken av valpene jeg skal ha,hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker takker... Alltid kjekt å høre sånne fine ord om mors lille gulljente :D

Så flott hun er :lol:

Hun ser veldig stor ut, hvor høy er hun?

Skal du stille i Haugesund i mai? :D

Oj, jeg har ikke målt henne... Men hun er helt normal i størrelsen for en 4 mnd gammel tispe.. :D Hun er langbeint da... :D

Jeg har vurdert å stille på lørdagen i haugesund... Men har ikke HELT bestemt meg enda... har til imorgen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir jo bare flottere og flottere jo :ahappy:

Groenendael har alltid vært min favoritt, men nå heller jeg litt over til terv., pga denne lille frøkna :P Nyydelig er hun. Gleder meg til å følge med på hvordan hun utvikler seg!

Det varmer et tervelskende hjerte :ahappy: *klappe på lille trollet sitt og si "one down, many to go" :P*

Åå, det skal endel til at jeg synes Belgere er fine, spesielt Terv... Men denne lille var utrolig vakker! Gleder meg til å se nye bilder!

Tusen takk. ;) Hun er mors lille stolthet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med noen nye bilder av nurket som ikke lenger er et nurk, men begynner å bli en vakker ung jente ;) Hun er ikke sånn kjempefotogen, selv om hun ser bra ut på bildene, så er hun enda bedre i virkeligheten ;)

Nurket har rukket å bli 5,5 mnd gammel... altså er det 14 dager igjen, så er hun 6 mnd.... herlighet som tiden flyr...

gigi3005-1.jpg

gigi3005-2.jpg

gigi3005-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Fortsatt like vakker! Hun har ett nydelig hode, med noen flotte paraboler på ;)

Det er utrolig hvor fort de vokser, lille hybelkaninen her hjemme begynner så smått å minne mer om en hund enn en pelsball ;)

Blir spennende å følge med på Gigi fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...