Gå til innhold
Hundesonen.no

Grimmendans Gigi -"Gigi"

trevi

Recommended Posts

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar
Gigi er vakker, hun skal ha for det *ler*

Nydelig utrykk på den lille søte...... *sukk*

Det ER lett å bli forelsket i belgervalper altså......

Takk :blink: Ja, belgervalper er vel noe av det søteste som finnes :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen... for meg er jo hun verdens søteste... hhehe..

Var på valpeshow igår, og hun ble nr. 2 valp av 3.

Slått av en 6 mnd gammel veldig søt import som er kommet litt lenger i utviklingen enn lille langbein :P

Kjempefornøyd, for hun fikk en kjempepositiv opplevelse, og alt foregikk med logrende hale og kenguruhopp :P

Hun er nydelig :P

Gleder meg til jeg får hjem min nye lille røde pelsdott :flowers:

Takk :P Skal du få en til?!?! oooh... spennende :P

Så søt, herlig uttrykk på henne :P Blir nesten valpesyk når jeg ser sånne bilder.

Skal hun stilles i Hemsedal?

KLART! Hun er meldt på begge dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :lol: Skal du få en til?!?! oooh... spennende :lol:

Jepp, jeg skal ha ei lita terv frøken. En av de tre småjentene hos Belgerpia.Mor til valpene er søstra til Molly, så da må det jo bli bra :D Jeg henter henne 30 april og gleder meg nå stort til å få vite hvilken av valpene jeg skal ha,hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker takker... Alltid kjekt å høre sånne fine ord om mors lille gulljente :D

Så flott hun er :lol:

Hun ser veldig stor ut, hvor høy er hun?

Skal du stille i Haugesund i mai? :D

Oj, jeg har ikke målt henne... Men hun er helt normal i størrelsen for en 4 mnd gammel tispe.. :D Hun er langbeint da... :D

Jeg har vurdert å stille på lørdagen i haugesund... Men har ikke HELT bestemt meg enda... har til imorgen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir jo bare flottere og flottere jo :ahappy:

Groenendael har alltid vært min favoritt, men nå heller jeg litt over til terv., pga denne lille frøkna :P Nyydelig er hun. Gleder meg til å følge med på hvordan hun utvikler seg!

Det varmer et tervelskende hjerte :ahappy: *klappe på lille trollet sitt og si "one down, many to go" :P*

Åå, det skal endel til at jeg synes Belgere er fine, spesielt Terv... Men denne lille var utrolig vakker! Gleder meg til å se nye bilder!

Tusen takk. ;) Hun er mors lille stolthet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med noen nye bilder av nurket som ikke lenger er et nurk, men begynner å bli en vakker ung jente ;) Hun er ikke sånn kjempefotogen, selv om hun ser bra ut på bildene, så er hun enda bedre i virkeligheten ;)

Nurket har rukket å bli 5,5 mnd gammel... altså er det 14 dager igjen, så er hun 6 mnd.... herlighet som tiden flyr...

gigi3005-1.jpg

gigi3005-2.jpg

gigi3005-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Fortsatt like vakker! Hun har ett nydelig hode, med noen flotte paraboler på ;)

Det er utrolig hvor fort de vokser, lille hybelkaninen her hjemme begynner så smått å minne mer om en hund enn en pelsball ;)

Blir spennende å følge med på Gigi fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...