Gå til innhold
Hundesonen.no

Sara whippet


2_ne

Recommended Posts

Hei hei, er ny her på forumet

Sara er ei nydelig whippet tispe ups unnskyld prinsesse,

post-3341-1202339021_thumb.jpg

Vi har ikke vært på ultralyd, trengs ikke med en slik hund. Nå om dagen så kan jeg faktisk SE valpene rulle rundt inne henne, kjenner godt de små bena dems, hode og ryggrad, kjempe spennende.

Her er hun 5 uker

post-3341-1202339038_thumb.jpg

mvh

Tone

www.farytail.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara er på dag 60 den 13. og har tidligere faktisk født på dag 60, men jeg håper at hun holder igjen til 14...

da har jeg nemlig navnene klare om det blir valentine barn:-)

Sara får nok ikke flere en 6. Og jeg håper at det er overtall med tisper, for jeg har ikke bruk for mer hanner og garantert så er det en hanne som jeg BARE MÅ HA.... elsker hanner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo sååå utrolig dårlig samvittighet når de ligger slik som dette, og jeg vet av erfaring (jada hele 3 gange) å vondt de har det.... sier til meg selv - eller mer til henne da... at sorry skal Aldri gjøre det igjen ups. dette blir også sara's 3dje kull.

Men så når de ligger der sååå stolte og sååå fornøyde med sine små, ja da blir det som med oss.. ALT GLEMT

MIn Prinssesse er fortsatt veeldig sulten, spesielt synes hun det er hennes rett til å spise min mat, og når hun da får tilbudet så nei usj, hvordan i alle dager kan du finne på å gi meg noe slikt.......yakk slemming.

Hun begynte å endre litt adferd i går, hun er inærheten av meg hele tiden, så det er nok ikke lenge til her eller.

x fingrer og tær for at alt går bra med alle de vordende mødre og deres barn. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåå mer whippet valper, blir så valpesyk av disse herlige trådene. Velkommen til sonen hvertfall. Det blir morro å følge med her da, har en venninne som er ute etter whippet valp faktisk, jeg synes det er nydelige også. Lykke til hvertfall. Du får oppdatere oss på hva som skjer.

i228742548_79245_7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det mer nytt,, er vist baby boom i kveld:-))

21.50 Mørk brindel tispe med perfekt bliss ca 320 gr

23.15 Mørk Blå tispe ca 310 gr

23.35 Party color gutt ca 400 gr

store herlige livskraftige valper, hun rekker jo ikke å navle de før de er på puppen. Fliinke prinsessen min.

Bilder kommer når alle er kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei hun er nok ikke ferdig, men hun har spist litt og nå sover hun litt. Hun er flink (flinkere enn meg ihvertfall) til å ta det helt med ro mellom slagene.

her er bilder av de som er kommet

post-3341-1202859558_thumb.jpg

Rød brindel jente

post-3341-1202859570_thumb.jpg

Blå tispe

post-3341-1202859580_thumb.jpg

Party color gutten.. stoore gutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble også Sara omsider ferdig og resultatet ble 7 stk her også.. 4 gutter og 3 jenter. ( hm lurer på om hun og "Dronningen har hatt noen hemlig kommunikasjon <_<

Alle friske og livskraftige. Og en snitt vekt på over 300 gr, så kan man lure på hvordan i huleste den lille kroppen til min prinssess er laget... For det er myyye valp i en liten kropp.

Vel det ligger bilder av alle de syv håpefulle på nettsiden min www.farytail.no

Her er ett av alle samlet

Kos dere

post-3341-1202898304_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, grattis Tone.

Jeg er sikker på at det var grillpølsene fra søndag som gjorde susen her ;);)

Kommer på besøk fortere enn du aner, skal bare først..

Grillpølser gjør susen veit du, men Det Ann-Kristin hadde i sekken sin..mmm. det skulle jeg gjerne hatt litt av i natt :)

Du er hjerlig velkommen veit du...

Er vel prat om en ny tur allerede lørdag.

Masse gratulerer med vakre valper!

Har jo blitt totalt bitt av "må ha n whippet til" syndromet, så dette er ikke sunn lesing! de er så nydelig!

Masse lykke til:)

ja det er nok ett meget smittsomt syndrom som det heldivis ikke finnes kur mot :rolleyes:

*Dobbelpost, husk å bruke redigeringsfunksjonen, slått sammen av mod tijon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...