Gå til innhold
Hundesonen.no

1 ubesvart anrop

M2d

Recommended Posts

Det er sikkert en film?

Jepp det er en film, en japansk grøsser.

Men atte... da må en jo skrive det sånn da: "Et ubesvart anrop"

DA er det jo mulig for sånne blÅndiner som meg å forstå det... *hrmpf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler seg skakk*

Er ikke lett for blonde forvirrede sjeler... (tilogmed jeg skjønte at det var en film)

Eh.. må du være grei frøken! Ellers kommer jeg og tråkker på deg! *hrmpfh*

Sånn indirekte mente jeg å signalisere til MDD at det hadde gjort seg med sånne "" liksom... men nei, jeg var ikke helt sikker på hva hun tenkte på. Bortsett fra at det neppe var selve "tapt anrop" på mobilen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke en dritt selv jeg, og jeg er ikke blÅnd en gang, men jeg røyker da...

Nå har jeg hørt den ringelyden og jeg får mareritt bare ved å høre på den, klarer virkelig dere å se på en slik film.

*tramper sammen med vala på bcrex*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. må du være grei frøken! Ellers kommer jeg og tråkker på deg! *hrmpfh*

Sånn indirekte mente jeg å signalisere til MDD at det hadde gjort seg med sånne "" liksom... men nei, jeg var ikke helt sikker på hva hun tenkte på. Bortsett fra at det neppe var selve "tapt anrop" på mobilen *ler*

Skjønte ikke en dritt selv jeg, og jeg er ikke blÅnd en gang, men jeg røyker da...

Nå har jeg hørt den ringelyden og jeg får mareritt bare ved å høre på den, klarer virkelig dere å se på en slik film.

*føler seg trampet på* ;)(men at du røyker sier jo sitt) *hoppe unna*

Har aldri sett filmen, men vil se den. Så kan kanskje spørre her hva dere som har sett den syns, og om dere vil anbefale den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*føler seg trampet på* ;)(men at du røyker sier jo sitt) *hoppe unna*

Har aldri sett filmen, men vil se den. Så kan kanskje spørre her hva dere som har sett den syns, og om dere vil anbefale den. :)

Jeg synes den var kjempe god. Så den på kino med en gang den kom ut så er en stund siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minner meg om en barnesang! *hmm hm hm hm hm hm hm hmm*

Det er vel egentli en barnasang? Eller?

Jeg har sett den sånn hallveis, så det hos noen venner, men jeg følgte ike med skikkelig. Men jeg vet hvertfall, at når tlf min begynte å ringe, men den ringetonen(som jeg ikke hadde) på skult nr, 1time etter filmen var sett, ble jeg litt skremt gitt... Jada, kompisen hadde sent den til meg og satt den som ringetone når jeg ikke hadde vært i rommet.

Edit; jeg synes den var litt skummel, men nå så jeg ikke lat, og jeg synes alle filmer som skal være skumle er veldig skumle*flir* Men den er bra tror jeg,husker en periode når det var en film "alle" måtte se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er kjempedårlig..... Så den japanske versjonen, og de bruker jo å være mye bedre. Men den fantes jo ikke skummel (kanskje jeg sov over de skumle delene???)

Det er vel egentli en barnasang? Eller?

Var det ikke den sangen mora sang eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er kjempedårlig..... Så den japanske versjonen, og de bruker jo å være mye bedre. Men den fantes jo ikke skummel (kanskje jeg sov over de skumle delene???)

Nei, du gjorde ikke det :blink: Men både jeg og de andre syntes det var überfestlig at du sovnet til en "skrekkfilm" :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjorde ikke det :blink: Men både jeg og de andre syntes det var überfestlig at du sovnet til en "skrekkfilm" :ahappy:

Det var godt å høre. Ingen grunn til å leie den på nytt for å få med seg de skumle partiene da. :blink:

Husker ikke helt, trodde det var en spilledås eller noe?

Kanskje det var det... Den gjorde ikke så dypt inntrykk akkurat.... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kjenner at jeg godt kunne tenkt meg å ikke ha hund
    • Hun får også en god sykkeltur hver morgen, noen ganger med trekk og andre ganger uten. I løpet av uken trener vi også lydighet, svømming, rallylydighet og spor. De siste månedene har vi fokusert mye på ro-trening i offentlige områder med mange folk og hunder. Hun er i god form og har en slank kroppsbygning, men sliter med å roe seg ned når vi er ute, selv om hun lett finner roen innendørs. Tidligere kastet vi dessverre en del pinner og ball på turer, men jeg innså i senere tid at det er med på å skape mye stress. Derfor har vi sluttet med dette for en god stund siden. Jeg forstår at dette har bidratt til å bygge opp stressnivået hennes utendørs. Men ellers har hun vært slik jeg beskriver henne, helt siden vi fikk henne.
    • Søk er fint, men ellers synes jeg det virker som det kan være litt mye løping og stress-jobbing, enn ro og fokus. Jeg ville droppet kasting av ball/leker/apport, og agility. La henne løpe litt fra seg, og så ta økter med roligere øvelser. Lengre søk, flere gjenstander, rolige øvelser som sitt, dekk, stå, veksling mellom posisjoner, gå fot, og andre roligere lydighetsøvelser. Bli-øvelser krever også fokus og selvbeherskelse. Det kan også være det hjelper å gi henne oppgaver på tur. Selv om jeg i prinsippet er motstander av at hunder skal gå fot på tur, så kan det være en idé å gjøre det for noen strekninger. Variere med å veksle hvilken side hun går på (etterhvert bytte side under gange, og veksle mellom å bytte side ved å gå foran eller bak deg), snurr mens dere går fot, osv. Ta korte stopp med gjennomgang av et par øvelser. Hopp opp på steiner og benker dere går forbi. Og stopp innimellom og kast en neve godbiter i grøftekanten så hun får søke opp. Dette høres ut som en hund som kjeder seg på tur, og trenger litt fokus og jobb. Gjør det lønnsomt å ha slakt bånd når dere ikke fokuserer aktivt på en oppgave. Bruk kontaktkommando litt før båndet blir helt stramt, og belønn kontakt og nærhet til deg. Og ja, det tar tid og tålmodighet!
    • Det er en border collie på 2 år. Før tur får ho løpe fra seg på et jorde en halvtimes tid. Da pleier vi også å leke litt søk med ulike gjenstander som ho skal finne. Eller så trener vi litt agility hvor hvor ho også får kjørt seg litt både mentalt og fysisk, men ho er likevel alt for gira og stresset på turen etterpå.. 
    • Gulvredsel er ikke uvanlig på en del raser. Hvilken rase er det? Selv om søsknene ikke har det ligger det også typisk i genene, det er jo arven bakover som er relevant her. Jeg ville jobbet med å gjøre det å gå gjennom dører en positiv ting. Finn en ukjent døråpning, la hunden stå nærmest døren. Stå på avstand, og belønn at hunden ser på døråpningen. Hvis hunden beveger seg nærmere på egenhånd, belønn igjen. Ikke gå for fort fram, og belønn gjerne med å ta noen skritt bort fra døråpningen igjen innimellom. Ta pauser, men la hunden selv også styre tempo mot og gjennom døren. Gjør dette med både kjente og ukjente dører en periode, og se om adferden endrer seg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...