Jane Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Hvorfor kan dere ikke sende en pm når dere flytter en tråd, så det går ann å finne den igjen ?
Maritaa Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Hvorfor kan dere ikke sende en pm når dere flytter en tråd, så det går ann å finne den igjen ? PM sendes kun om det er snakk om dobbelposting virker det som
Iago Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 PM sendes kun om det er snakk om dobbelposting virker det som Jah, det er ikke alltid med vilje faktisk.
Maritaa Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Jah, det er ikke alltid med vilje faktisk. Hehe, nei. Veldig lett å dobbelposte med et uhell. Er liksom ikke det du tenker på når du skriver i en tråd
Einstein&Charlie Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Nu er det sådan at vi ikke skal sende pm, da der ikke altid er tid til det omkring flytning af emne, vi prøver at være flinke, og flytter emnerne til de rigtige steder de skal være, men kunne også bare være strenge, istedet for og slette dem. Dette er fra retningslinjerne §1.2 Nye tråder skal plasseres i riktig forum. Er du i tvil, ta kontakt med moderator. Er tråden feilpostet vil moderator flytte den. Gjentatte feilpostinger uten å ta kontakt med moderator kan ende i sletting av tråden.
Mirai Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Er enig i at det bør sendes PM om en tråd flyttes. Det er ikke så mye ekstraarbeid.
SoppenCamilla Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 PM sendes kun om det er snakk om dobbelposting virker det som Jeg har klart å poste samme innlegget seks ganger, jeg, fordi sonen dreiv og klikka hver gang jeg trykka på "skriv Innlegg" eller hva det nå enn står. Fikk ikke en liten pm engang.
Jane Skrevet 10. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 det tar ca 20 sekunder å sende en pm når man flytter en tråd, noe mod skulle gjort som en selvfølge.
Maritaa Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 det tar ca 20 sekunder å sende en pm når man flytter en tråd, noe mod skulle gjort som en selvfølge. Enig. De tar seg tid til å sende PM hvis det er snakk om dobbelposting, så da kan det vel ikke ta så utrolig mye ekstra tid å sende en PM om de flytter en tråd.
Ricco Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Enig. De tar seg tid til å sende PM hvis det er snakk om dobbelposting, så da kan det vel ikke ta så utrolig mye ekstra tid å sende en PM om de flytter en tråd. Får dere PM ved dobbelposting...? Det får ikkje eg.
SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Får dere PM ved dobbelposting...? Det får ikkje eg. Jeg vil gjette at det er de som gjør det ofte som får pm.
Ricco Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Skrevet 12. Februar 2008 Jeg vil gjette at det er de som gjør det ofte som får pm. Ok.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar