29a Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Har en venninne med en 5 år gammel cavalier. Han er omplasseringshund. Med rette motivasjonen er han lærevillig og lettrent, og hun vil gjerne prøve seg i noe, feks lydighet. Er de forsent å begynne i dette for ham? Er ikke snakk om å konkurrere i toppsjiktet, men hun vil gjerne prøve seg i det. Forslag?
xxx12345 Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Grunnkurs vil vel være stedet å begynne
29a Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Grunnkurs vil vel være stedet å begynne Ja ikke sant og finnes det grunnkurs for godt voksne hunder da? Og vet du om noen i Bergen?
ingalinn2 Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Selvfølgelig kan hun begynne å trene lydighet. Jeg begynte ikke å trene med Nessie før hun var ca. 3 år. Og vi ble bitt av basillen.
xxx12345 Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Aner ikke noe om Bergen, men er ikke Fjellanger hundeskole der? De kan sikkert hjelpe
vipsen Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Fjellanger har vel, ellers har flere av hundeklubbene - fjellanger.net BSBK - bsbk.org Retrieverklubben - retrieverbergen.com
29a Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Aner ikke noe om Bergen, men er ikke Fjellanger hundeskole der? De kan sikkert hjelpe Fjellanger har vel, ellers har flere av hundeklubbene - fjellanger.net BSBK - bsbk.org Retrieverklubben - retrieverbergen.com Jo fjellanger ja det har dere rett i... lurer faktisk på å slenge meg på jeg også. skal jo på spor i sommer og lydighet hadde vært greit det også, spes om jeg kunne tatt det samtidig og sammen med noen Noen som har gått lydighet grunnkurs? hvordan fungerer det? blir litt nysgjerrig jeg også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar