-Vilde- Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Ja, er det noen som skal til Moelven imorgen? Vi har veldig lyst til å hilse på soniser Skal delta i agility, agility hopp og åpen hopp. Grugleder meg...
Peers Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Skrevet 8. Februar 2008 Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det går!
-Vilde- Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Jeeey! Vi greide en god 12. plass av 30 i agility Veldig fornøyd med den. Litt surt at det var 1,1 feilpoeng fra sølvmerket da, men jaja nå er vi ihvertfall på riktig vei. Disket i hopp pga. hun begynte på feil hinder, men kom tilbake til meg så vi fikk fullført. Åpen hopp orket vi ikke fordi det ble så lenge å vente, og mørkt på glatt vei hjem. Men vi er kjempefornøyde
Peers Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Gratulerer, du har all grunn til å være fornøyd!
ida Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Jeeey! Vi greide en god 12. plass av 30 i agility Veldig fornøyd med den. Litt surt at det var 1,1 feilpoeng fra sølvmerket da, men jaja nå er vi ihvertfall på riktig vei. Disket i hopp pga. hun begynte på feil hinder, men kom tilbake til meg så vi fikk fullført. Åpen hopp orket vi ikke fordi det ble så lenge å vente, og mørkt på glatt vei hjem. Men vi er kjempefornøyde Gratulerer!
Taran Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Skrevet 11. Februar 2008 Grattis ! En kamerat av meg (15år) fikk første napp i hopp 2 med sin Collie
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar