Gå til innhold
Hundesonen.no

Har kongen hund?


Poter

Recommended Posts

Han har jo Ari.

*knise ondskapsfullt*

Godt poeng FF!!

Kong Olav hadde puddel vet jeg...Troll :)

Men så var han faktisk en konge også! Han vi har nå, tja.. ikke helt konge i forhold til sin gamle far!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har både hatt settere og pointere tror jeg, han hadde iallefall diverse fuglehunder som pleide å besøke min venninnes sure cockertispe nå og da (jah, askerjente jeg vet dere). Jeg liker kongen jeg. Og Ari:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Er du æresmedlem så er du vel det resten av livet? Trodde det jeg da :)

Godt mulig. Jeg har iallefall ikke peiling på sånt, men det er vel ganske så logisk egentlig..

Men ja, han er fortsatt æresmedlem, så. Men om han fortsatt har engelsk setter vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaktmann med andre ord.

Hm, nå vil jeg ikke trekke forhastede konklusjoner og kun basere meg på stereotypi, men plustelig så jeg for meg kongen med strømhalsbånd, strup og... :):)

Glad i kongefamilien, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaktmann med andre ord.

Hm, nå vil jeg ikke trekke forhastede konklusjoner og kun basere meg på stereotypi, men plustelig så jeg for meg kongen med strømhalsbånd, strup og... :frantics::icon_clapping:

Glad i kongefamilien, jeg.

Ikke glem bjørkekvist, metallenke som hundene kan stå bundet i store deler av året og slagene da.....stakkars, stakkars jegere som aldri mister de fordommene...

Kongen er en aktiv jeger faktisk, er vel på både elg og fuglejakt vært år. Som konge må han vel ta vare på de norske fangsttradisjonene, og som gutt liker han vel skytevåpen:P hmm, er vel ikke så lenge siden han var avbildet med engelsksetter? Så da lever sikkert hunden enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem bjørkekvist, metallenke som hundene kan stå bundet i store deler av året og slagene da.....stakkars, stakkars jegere som aldri mister de fordommene...

Kongen er en aktiv jeger faktisk, er vel på både elg og fuglejakt vært år. Som konge må han vel ta vare på de norske fangsttradisjonene, og som gutt liker han vel skytevåpen:P hmm, er vel ikke så lenge siden han var avbildet med engelsksetter? Så da lever sikkert hunden enda:)

De er jo aktive folk, kongefamilien, så det skulle bare mangle egentlig. Men han har jo blitt nokså gammel, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem bjørkekvist, metallenke som hundene kan stå bundet i store deler av året og slagene da.....stakkars, stakkars jegere som aldri mister de fordommene...

Kongen er en aktiv jeger faktisk, er vel på både elg og fuglejakt vært år. Som konge må han vel ta vare på de norske fangsttradisjonene, og som gutt liker han vel skytevåpen:P hmm, er vel ikke så lenge siden han var avbildet med engelsksetter? Så da lever sikkert hunden enda:)

:icon_clapping: glemte bjørkekvist og metallenke, ja :frantics: Men kongen har kanskje andre som oppdrar hundene for ham... Kjekt for hunden(e) å ha hele slottet å tasse rundt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...